کرج- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز گفت: تا پایان سال جاری ظرفیت عرضه سی ان جی در این استان با رشدی ۳ درصدی به ۴ هزار مترمکعب در ساعت افزایش می یابد.

ظرفیت عرضه گاز «سی ان جی» در البرز افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم توسلی اظهار کرد: این مهم با راه اندازی جایگاه های جدید و ارتقاء جایگاه های موجود محقق می شود.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری دو جایگاه سوخت سی ان جی در استان البرز راه اندازی شود تا نحوه عرضه این حامل انرژی افزایش پیدا کند.

توسلی ظرفیت عرضه سی ان جی استان البرز را در حال حاضر ۸۳ هزار متر مکعب در ساعت عنوان کرد و گفت: تا پایان امسال با راه اندازی دو باب جایگاه جدید و ارتقاء ظرفیت کمپرسور دو باب جایگاه موجود ظرفیت عرضه سی ان جی به ۸۷ هزار مترمکعب در ساعت افزایش خواهد یافت.

وی به محل جایگاه های جدید اشاره کرد و گفت: یکی از جایگاههای جدید در محدوده باغستان کرج با ظرفیت کمپرسور ۲ هزار متر مکعب در ساعت و دیگری در محدوده چهارباغ ساوجبلاغ با ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ متر مکعب در ساعت با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری خواهد رسید.

توسلی تصریح کرد: با نصب کمپرسور دوم ظرفیت عرضه سی ان جی جایگاه مصباح از ۵۰۰ متر مکعب در ساعت به یک هزار متر مکعب ارتقاء پیدا خواهد کرد تا در طول شبانه روز امکان سوختگیری تعداد بیشتری از خودروها فراهم شود.

به گزارش قدس آنلاین، در حال حاضر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز با تجهیز ۵۲ باب جایگاه سی ان جی موجود به ۶۲ دستگاه کمپرسور، سوخت مورد نیاز خودروها را با میانگین کمتر از ده دقیقه مدت انتظار تامین می کنند.

برچسب‌ها