زاهدان-فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ پروژه عمرانی به متراژ ۸۱هزار و ۶۸۵ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در زمینه های امنیتی، فرهنگی، مذهبی و معیشتی در سطح استان اجرایی و عملیاتی شده است.

۱۶ پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان اجرایی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری در ارتباط مستقیم ویدئو کنفرانس با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک هفته ناجا، اظهار داشت: این فرماندهی به حول و قوه الهی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال نام گذاری شده است، اقدام به اجرای ۱۶ پروژه عمرانی به متراژ ۸۱هزار و ۶۸۵ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در زمینه امنیتی، فرهنگی، مذهبی و معیشتی در سطح استان نموده است.

وی افزود: پروژه هایی مذکور با رعایت اصول مهندسی و مصالح مرغوب و با بهره گیری از نیروهای متخصص درون سازمانی و با رعایت اصل صرفه جویی و از محل اعتبارات واگذاری ناجا، سایر منابع فرماندهی و خیرین امنیت ساز تامین شده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: در طول یک ماه گذشته ۳۵ یگانی که مورد تهدید امنیتی بوده و همچنین ۵ برجک دیده بانی احداث و مورد بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن تشکر از توجهات هیئت رئیسه ناجا به استان محروم و عملیاتی سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: بهسازی، نوسازی و مقاوم سازی کلانتری ها و پاسگاه ها جزء اولویت های مهم نیروی انتظامی استان قرار دارد.

برچسب‌ها