زاهدان-استاندار سیستان و بلوچستان گفت: زیست این زاهد ربانی برای همگان الگو و نگاه و اندیشه اش ماندگار است.

زندگی «مولانا محمد یوسف حسین پور» برای همگان الگو و اندیشه اش ماندگار است

به گزارش‌ قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، علی اوسط هاشمی در مراسم تشییع پیکر مولانا محمد یوسف حسین پور در مصلی گشت سراوان با اشاره به کمالات و فضائل اخلاقی این عالم برجسته اظهار داشت: حضور جمعیت کثیری از علاقه مندان و ارادتمندان «شیخ الحدیث حسین پور» در مراسم تشییع پیکرش بیانگر شخصیت و بزرگی این روحانی برجسته استان است.

وی اظهار داشت: موقعیت و شرایط اجتماعی این عالم بزرگوار، وی را هیچ موقع به مسیری سوق نداد که با تجمل زندگی کند و عالم تمام عیار و به معنای واقعی بود.

هاشمی گفت : شبی توفیق حضور در بیت ایشان را پیدا کردم، ساده زیستی و بی اعتنایی اش به مال دنیا خاص بود. وی ادامه داد: تابش اندیشه والایش افراد زیادی را جذب خود کرد که نشانه کرامت و بزرگی این عالم جلیل القدر است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود : این روحانی برجسته آنگونه با قرآن زیست که امروز بذر نگاه بلند او در نگاه همگان رو به رشد است و محصول این حضور ، محصول بزرگی فکر و موقعیت ممتاز اوست که با مردم زیست و اینگونه مردم در مراسم خاکسپاری وی را با عظمت و شکوه تجلیل کردند.

وی تصریح کرد: اینکه کسانی به زیبایی بر طریق محمد نبی (ص) قدم نهادند و با ترسیم راه پیامبر مکرم اسلام ، اسیر دنیا و ظواهر آن نشدند برای همه ما درس بزرگی است.

برچسب‌ها