تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز مهم‌ترین سند پیش روی ما برای بی‌اعتمادی نسبت به آمریکا، سند برجام است.

برجام مهم ترین سند بی اعتمادی به آمریکا

قدس آنلاین- تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز مهم‌ترین سند پیش روی ما برای بی‌اعتمادی نسبت به آمریکا، سند برجام است.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در همایش گرامیداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی که با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، مسئولان استانی و جمع کثیری از مردم ولایتمدار بجنورد در مصلای این شهر برگزار شد، با بیان اینکه تخلف و فساد نباید در جامعه اسلامی لانه کند و رواج یابد، اظهارداشت: در اجرای قانون هیچ کسی نباید حاشیه امن داشته باشد، تخلف از قانون ناپسند بوده و برای مسئولان بسیار ناپسندتر است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشکل امروز بشریت را روبه رو بودن با سیاست‌مردانی که در زندگی خود معنویات را کنار گذاشته‌اند، دانست و ابرازداشت: نتیجه سیاست بی‌دیانت غرب پیمان شکنی‌هایی است که امروز مستکبران در عالم دارند. امروز مهم‌ترین سند بی‌اعتمادی نسبت به آمریکا برجام است، امروز عهد شکنی‌های استکبار در عمل و گفتار آن‌ها پیداست و غیر قابل اعتماد بودن نظام سلطه دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست. وی ابراز کرد: در مقابل پیمان شکنی‌های استکبار، آموزه‌های پیامبر اکرم(ص) پیش روی ماست و آن دست برتر و ابتکار عمل را به دست گرفتن در قراردادها و اقدامات است.
 

نگاه به خراسان بزرگ
تولیت آستان قدس رضوی در بخش دیگری با قدردانی از خدمات ارزنده نیروی مقاومت بسیج در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ابرازداشت: بسیجیانی که دیروز جبهه‌های دفاع مقدس را اداره می‌کردند امروز در سراسر این کشور در قالب بسیج سازندگی خدمت رسانی و افتخار آفرینی ارزنده‌ای دارند.
وی با بیان اینکه معتقدیم نه فقط مردم مشهد، که همه مردم ایران اسلامی همسایگان حضرت رضا(ع) هستند؛ ابرازداشت: ما در آستان قدس رضوی در برنامه‌ریزی‌ها و خدمت‌رسانی‌های خود نگاه به خراسان بزرگ داریم.
 

 اعتماد به کارکنان
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همچنین در «جلسه هماهنگی امور عمرانی و سرمایه‌گذاری با مشارکت آستان قدس رضوی» که با حضور مدیران سازمان‌ها و ادارات خراسان شمالی در استانداری برگزار شد، گفت: نظارت و پایش کنترل زیرمجموعه به معنای بی‌اعتمادی به کارکنان نیست، بلکه باید برای اعتماد بیشتر و تداوم این اعتماد، کنترل دقیق و حساب شده انجام بگیرد.
وی بر اهمیت حمایت از تولیدکنندگان داخلی تأکید کرد و گفت: حمایت از بخش خصوصی به سخنرانی نیست، حمایت حقوقی، قانونی، اقتصادی و غیره نیاز است؛ تسهیلات ارزان قیمت باید به تولید کنندگان داخلی داده شود.

 مردم خراسان بزرگ را مجاور امام رضا(ع) می‌دانیم
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه سفر به خراسان شمالی در دیدار با آیت الله مهمان‌نواز نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: مردم تمام ایران اسلامی و بویژه استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی را به‌عنوان مجاوران امام رضا(ع) دانسته و برای همه این استان‌ها برنامه‌ریزی داریم.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی اظهارداشت: وجود شخصیت‌های بزرگی همچون آیت‌الله مهمان‌نواز نقطه عطف و برکت برای خراسان بزرگ است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها