یاسوج - حجت الاسلام حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه، سپاه پاسداران را بازوی مقتدر ایران اسلامی دانست و گفت: دلیل فریادهای ترامپ خنثی سازی نقشه های آمریکا در منطقه توسط سپاه است.

سپاه بازوی مقتدر ایران اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه یاسوج با بیان دشمنی‌های علیه ملت ایران گفت: طبیعت دشمن مانند گرگ است و دشمنان ما گاه مثل گرگ حمله می‌کنند ولی گاه نرم حمله می‌کنند و مانند موریانه نقطه ضعف را پیدا کرده و به درون انسان رخنه و نفوذ می‌کنند.

امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان اینکه باید چشمان بیدار در برابر دشمنان داشته باشیم، تصریح کرد: در برابر دشمنان گرگ‌نما و موریانه صفت باید قدرت و بصیرت داشته باشیم پس مسلمان در برابر دشمن گرگ صفت که سعی در حمله دارد باید علاوه بر آگاهی و هوشیاری وسیله دفاعی هم در برابر دشمن داشته باشد.

حسینی با بیان این که کشور به واسطه رهبری آگاه گردنه‌های سخت را پشت سر گذاشته است تصریح کرد: دشمن ما یعنی آمریکا چنگ و دندان نشان می‌دهد مخصوصا از وقتی که این رئیس جمهور کاسب پیشه سر کار آمده و صحنه سیاست را با بازار اشتباه گرفته و نمی‌داند که ملت ما پشت سر رهبر آگاه هوشیار و بیدار همیشه در صحنه قرار دارد.

وی با بیان این که اگر آمریکا می توانست به ما بیش از این ضربه می‌زد افزود: در مقابل آن‌ها ارتش و سپاه مقتدر قرار دارد و بازوی مقتدر ایران اسلامی سپاه است و فریاد زدن ترامپ این است که نقشه هایش در منطقه توسط سپاه خنثی شد و عوامل آن‌ها در منطقه نفس‌های آخر را می‌کشند.

خطیب جمعه یاسوج با بیان این که بدون سر و صداهای دشمن بزرگ به راه خود ادامه می‌دهیم اظهار کرد: از دشمن و گرگ چیزی جز درندگی نباید انتظار داشته باشیم چرا که این‌ها بی‌دین و بد عهد و دشمن آزادی و استقلال هستند و ما هم به لطف خدا و با پیروی از ائمه اطهار معصومین و با تکیه بر درون خودمان و انسجام خود در برابر توطیه‌های دشمنان می‌ایستیم و به وسیله نیروهای نظامی و انتظامی و سربازان گمنام امام زمان تو دهنی به آن‌ها می‌زنیم و می‌گوییم که ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.

حجت الاسلام حسینی در ادامه و در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به ۲۵ محرم و شهادت امام زین‌العابدین(ع) اشاره کرد و گفت: بنی امیه فکر می‌کردند که با شهادت امام حسین تیر آخر به اسلام می‌زنند اما امام زین‌العابدین در بدترین موقعیت وظیفه امامت خود را انجام داد و راه سیدالشهدا را زنده نگهداشت و منتظریم که آن نور خدا ظهور کند و تقاص مظلومین تاریخ مثل مسلمانان میانمار را بگیرد.

وی کشته شدن و سوزانده شدن و غرق شدن مردم میانمار را برای دنیا یک لکه ننگ دانست و گفت: مدعیان حقوق بشر هم کر و هم کور و هم لالند پس مسلمانان اگر استقلال و عزت می‌خواهند نباید ساکت بنشینند.

برچسب‌ها