اهواز_نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی می گوید: بهتر این بود که رئیس جمهور شخص بیطرفی که شائبه دفاع از انتقال آب کارون را نداشته باشد برای سکانداری وزارت نیرو پیشنهاد می کرد.

گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت نیرو به نفع مردم خوزستان نیست

به گزارش قدس آنلاین، پس از کش و قوس های فراوان گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای وزارت نیرو؛ رضا اردکانیان به پله آخر رسید تا یکشنبه برای بالا رفتن از سکوی وزارت منتظر صلاحیت اش باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد در ارتباط با موضع خود از گزینه مورد نظر دولت برای تصدی وزارت نیرو می گوید: با در نظر گرفتن اینکه رضا اردکانی از جمله افرادی است که موافق انتقال  کارون است و با وجود مخالفت نمایندگان خوزستان از انتقال آب رودخانه کارون این شخص موضع خود را تغییر نداده است بنابراین با انتخاب وی به شدت مخالف هستیم.

او ادامه می دهد: قبل از این و در زمان معرفی بیطرف نیز اعلام کردم، دلیل اصلی مخالفت ما با آقای بیطرف این بود که جواب شفاف و مشخصی در بحث انتقال آب نداد، تا این مسئله به صورت مشکل لاینحل خوزستان باقی بماند، در این قضیه اردکانیان به مراتب  سابقه نامطلوبی نسبت به بیطرف دارد.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح می کند: من تعجب می کنم دولت چه اصراری برای  معرفی چنین افرادی دارد، چرا دولت در تقابل با نظر مردم استان خوزستان که در انتخابات نیز وی را به عنوان رییس جمهور انتخاب کردند چنین گزینه ای پیشنهاد داده است؟

ناصری نژاد با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم خوزستان می گوید: حداقل این بود که یک شخص بی‌طرفی را معرفی کنند که شائبه بحث دفاع از انتقال آب را نداشته باشد.

او بیان می کند: از این موضوع نگران هستیم و به گزینه دولت رای نمی دهیم و اگر دولت اصرار بیشتری برای انتخاب اردکانیان داشته باشد باید منتظر تقابل ما نیز بماند.

برچسب‌ها