دهدشت_فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه گفت: دشمنان از تفکر انقلاب و ایدئولوژی اعتقادی انقلاب ایران وحشت دارند و هدف اصلی دشمنان مبارزه با ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران است و «وحدت» به عنوان قویترین سلاح انقلاب اسلامی باید حفظ شود.

دشمنان از تفکر انقلابی ایران وحشت دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه افزود:‌ از بدو انقلاب تا کنون  دشمنان در جهت ریشه‌کن کردن نهال نوپای انقلاب؛  اقدامات مختلفی از جمله جنگ هشت ساله، تحریم، کودتا و تهدید را در دستور کار داشتند.

برومندزاده با اشاره به اینکه خصومت های استکبار با انقلاب اسلامی ایران تمامی ندارد؛  تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان مبارزه با ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: دشمنان از تفکر انقلاب و ایدئولوژی اعتقادی انقلاب ما وحشت دارند.

برومندزاده خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان مبارزه با ایدئولوژی انقلاب نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی؛ به تهدیدات و تحریم های اخیر ترامپ اشاره و اذعان کرد: این تهدید و تحریم ها طبیعی بوده و در تمام ادوار روسای جمهور آمریکا علیه ایران؛ جود داشته است.

برومندزاده به اشاره به شیوه متفاوت گفتاری ترامپ با روسای جمهور قبلی آمریکا، گفت:  آمریکا از نقطه نظر برجام انتظار دارد؛  نفوذ کامل سیاسی و نظامی و اقتصادی و ... بر کشور داشته باشد.

وی اضافه کرد: هدف دشمن بر این است که در عرصه های مختلف بر انقلاب ما سیطره کامل داشته باشد که الحمدالله به این مقصود خود هرگز نخواهد رسید.

برومندزاده با بیان اینکه؛ عدم موفقیت آمریکا در رسیدن به اهدافش؛ باعث عصبانیت آنها شده است، متذکر شد: در چند سال اخیر معادلات آمریکا در منطقه به دلیل حضور سپاه پاسداران؛ بر هم خورده است.

وی بیان کرد:‌ تهدید و تحریم دشمن همیشگی و سابقه بیش از ۳۷ سال را دارد.

برومندزاده با بیان اینکه بخشی از اقتصاد ما به واسطه تحریم خسارت دیده و آن هم طبیعی بوده، گفت: در بخش نظامی نه فقط زیان ندیده بلکه پیشرفت کرده و خودکفا هم شده ایم.

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه، دشمنان بر روی مقوله های "وحدت"،  نفوذ اقتصادی و نفوذ نرم برای ضربه به انقلاب، تلاش دارند، خاطرنشان کرد:‌ آنها قصد تفرقه بین قشرهای مختلف جامعه را دارند.

برومندزه فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه ضمن واهی خواندن و بی اثر دانستن سخنان ترامپ و همه دشمنان بر علیه انقلاب و نظام و حتی سپاه، گفت: همه کشور حمایت قاطع خویش از سپاه را اظهار کرده و این نشانگر وجود  کلمه «وحدت» در کشور جمهوری اسلامی ایران است.

برومندزاده اظهار کرد:  وحدت به عنوان قویترین سلاح باید حفظ شود و به بحث نرم و اقتصاد کشور هم  توجه ویژه شود.

برچسب‌ها