گچساران- مدیر منابع انسانی نفت و گاز گچساران در این نشست گفت: هیئت ها وظیفه سنگینی در توسعه و ترویج ورزش در میان خانواده های صنعت نفت و همچنین پرورش فرزندان نفت و بومی گچساران دارند.

وظیفه سنگین هیئت ها در توسعه ورزش بومی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه نفت و گاز گچساران؛ نشست هم اندیشی مدیر منابع انسانی با روسای هیئت های ورزشی این شرکت برگزار شد.

در این نشست که با حضور روسای هیئت های ورزشی و مسئولان ورزش نفت و گاز گچساران برگزار شد بخش اعظمی از نیازها و پیشنهادات این هیئت ها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر منابع انسانی نفت و گاز گچساران در این نشست اظهارداشت: هیئت ها وظیفه سنگینی در توسعه و ترویج ورزش در میان خانواده های صنعت نفت و همچنین پرورش فرزندان نفت و بومی گچساران دارند.

فرهاد جعفری افزود: شور و نشاط در ورزش اثرات مثبتی در میان خانواده ها دارد که بازتاب آن را در افزایش کارایی کارکنان در عرصه عملیات و تولید خواهیم داد.

جعفری تصریح کرد: امور ورزش به عنوان متولی ورزش نفت تنها کار حمایت و پشتیبانی از هیئت ها را برعهده دارد اما خود هیئت بایستی در برنامه ریزی و برگزاری مسابقات مختلف پیشگام باشند.

امکانات ورزشی نفت در سطح خوبی قرار دارد

در این نشست همچنین رییس امور ورزش نفت و گاز گچساران اظهارداشت: هیئت ها به عنوان بازوان حمایتی امو ورزش نقش مهمی در توسعه ورزش دارند که این مهم جز با همدلی و تلاش محقق نمی شود.

محمد حبیبی نژاد افزود: فعالیت هیئت های نفت و گاز گچساران در سال های گذشته تاکنون چشمگیر بوده و این روند بایستی ادامه پیدا کند و هیئت ها تلاش خود را برای رونق ورزش افزایش دهند.

حبیبی نژاد تاکید کرد: امکانات ورزشی نفت در سطح خوبی قرار دارد که البته قابلیت بهتر شدن آن در حال پیگیری است.

در این نشست بزرگمهر حبیبی رییس هیئت بیلیارد، یعقوب شکوهی رئیس هیئت هندبال، هوشنگ زمانی زاده رییس هیئت کوهنوردی جانبازان، جهانبخش عنبریان رئیس هیئت فوتبال، ایمان بارون زاده رئیس هیئت نجات غریق، علی گماری رئیس هیئت وزنه برداری، فرهاد احمدزاده به جای عبدالرضا خرم آبادی رئیس هیئت شنا، شاهرخ داودی رئیس هیئت والیبال، سید جعفر شاروبندی رئیس هیئت تنیس روی میز، سید نصرالدین حسینی به جای سیاوش نورافکن رئیس هیئت شطرنج، روزمهر حبیبی رئیس هیئت کشتی، رضا حیدری رئیس هیئت هاکی، اسماعیل طاهرزاده رئیس انجمن کوهنوردی و ایرج خلیلی رئیس هیئت بسکتبال به بیان برنامه و نیازهای خود در خصوص رونق ورزش نفت پرداختند.

برچسب‌ها