خرم‎آباد- با انتخاب وحید رشیدی به سمت شهردار خرم‏ آباد دیری نپایید که موج تغییرات در سطح مدیران شهرداری به راه افتاد و وی در یک اقدام ۱۲ نفر از مدیران زیرمجموعه ‏ی شهرداری را تغییر داد.

قدس‎آنلاین- گروه استان‎ها- اکبر بابایی‎مفرد؛ با انتخاب وحید رشیدی به سمت شهردار خرم ‏آباد دیری نپایید که موج تغییرات در سطح مدیران شهرداری به راه افتاد و وی در یک اقدام ۱۲ نفر از مدیران زیرمجموعه‏ ی شهرداری را تغییر داد، این تغییرات به گمان بعضی‏ ها یک تصمیم عجولانه قلمداد می ‏شد، اما با این انتصابات در بدنه‎ی سازمان‏ های تابعه و شهرداری ‏های مناطق یک و سه خرم ‏آباد معلوم شد که این تصمیم با شناخت کامل بر روی عناصر انتخابی صورت گرفته و تا حدود زیادی این تصمیمات بر اساس شایستگی بوده است.

اگر چه شهرداری در گذشته موجی از نارضایتی را در بین مردم و حتی پرسنل خود ایجاد کرده بود اما چنان که از شواهد بر می‎آید با روی کار آمدن مدیران جدید تاکنون موجی از رضایت‌مندی حداقل در بین پرسنل شهرداری ایجاد شده است، همین ایجاد انگیزه در بین کارکنان شهرداری می تواند نقطه اتکا و پشتوانه بسیار خوبی برای خدمت به شهروندان باشد.

تغییر شهرداران برخی مناطق خرم آباد یکی از اقدامات مطلوب و قابل تقدیر رشیدی بود که همین حس همبستگی، اتحاد و اعتماد در بین پرسنل شهرداری  خرم ‏آباد ایجاد کرده است.
وحید رشیدی با انتصاب "مهندس سعید حسین زاده" به‎عنوان سرپرست شهرداری منطقه‎ی یک خرم ‏آباد نشان داد که قصد دارد تحول بزرگی را در بدنه‎ی شهرداری ایجاد کند به طوری که با گذشت کم‏تر از یک ماه از این تغییرات، رضایتمندی را علاوه بر پرسنل در بین مردم می‏ توان مشاهده نمود.

"حسین زاده" کارشناس ارشد عمران است و علاوه بر داشتن ۲۰ سال سابقه‎ی اجرایی، سوابقی از جمله معاون شهرسازی شهرداری خرم ‏آباد، عضو کمیسیون توسعه شورای شهر در دو مرحله، ناظر جهاد کشاورزی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری طی دو مرحله و مسئول عمران شهرداری منطقه دو را در کارنامه‎ی خود دارد، وی هم‏چنین در حال حاضر عضو سازمان نظام مهندسی خرم ‏آباد می ‏باشد.

سرپرست شهرداری منطقه یک خرم ‏آباد با داشتن این سوابق درخشان کاری، به محض ورود به شهرداری به دنبال ایجاد همبستگی، اتحاد و رضایت در بین مردم و کارکنان بوده و تا حدود زیادی توانسته است در این زمینه موفق عمل کند.

وی هم‏چنین خارج از ساعات اداری با تشکیل جلسات متعدد با کمیسیون ‏های تخصصی شهرداری سعی در رسیدگی به تمامی امور داشته و تلاش می‏ کند نواقص گذشته را به حداقل برساند، پیگیری حقوق معوقه‎ی پرسنل از جمله اقدامات مهم این مدیر شایسته و کار بلد است.

تا زمانی که شهرداری در بحران به سر می ‏برد و حقوق ۸ ماه معوق پرسنل پرداخت نشده است از انگیزه‎ی انجام کار کارکنان کاسته می ‏شود اما حسین‏ زاده با زکاوت و شم مدیریت بالا، رفع این مسئله را در دستور کار خود قرار داده است، قطعاً با انجام این اقدام مهم انگیزه‏ ای دو چندان در بین کارکنان برای خدمت بیش‏تر به مردم صورت خواهد گرفت.

از دیگر اقدامات سرپرست شهرداری منطقه یک خرم‏ آباد تکریم ارباب رجوع بوده و همین موضوع می‏ تواند مردم را به داشتن یک شهر زیبا و در خور شأن امیدوارتر کند.

می‏ توان گفت مهندس حسین ‏زاده با داشتن تجربه و تخصص کافی در کار خود می‏تواند تحول عظیمی در سطح منطقه‎ی یک خرم ‏آباد ایجاد نماید، البته حمایت‏ های شهردار و اعضای شورای شهر خرم ‏آباد از طرح‏ ها و برنامه ‏های وی می‏ تواند اهداف مورد نظر در زمینه ‏ی خدمت هر چه بیشتر شهروندان را هر چه سریع‏ تر تحقق بخشد.

برچسب‌ها