اگر آستان قدس رضوی بخواهد این کار را انجام بدهد اگر مدیر فعال توانمندی برای اجرایی کردن این اقدام داشته باشد کار خوبی است ومی تواند کمک بزرگی باشدچرا که در ایران بسیاری از مشاغل با سرمایه های بسیار خرد قابل راه اندازی هستند. 

ایجاد بسیاری از مشاغل نیازمند سرمایه های خرد است

قدس آنلاین- حجت الاسلام سید امین جوادی؛ مدیر عامل موسسه مالی اعتباری ملل ضمن حضور در غرفه قدس درخصوص راه اندازی بانک قرض الحسنه توسط آستان قدس به خبرنگار ما گفت: هر کاری اگر مدیر خوب، توانمند، صالح و فعالی داشته باشد می تواند موفق شود اما اگر فاقد این موارد باشد هر کجا باشد قطعا محکوم به شکست است. وی ادامه داد: اگر آستان قدس رضوی بخواهد این کار را انجام بدهد اگر مدیر فعال توانمندی برای اجرایی کردن این اقدام داشته باشد کار خوبی است ومی تواند کمک بزرگی باشدچرا که در ایران بسیاری از مشاغل با سرمایه های بسیار خرد قابل راه اندازی هستند.  

جوادی درباره فلسفه وجودی بانک تصریح کرد:  فلسفه بانک دو بخش است یکی تجهیز منابع و دیگری تخصیص منابع است که ما باید اول منابع را در ابتدا خوب تجهیز کنیم و سپس خوب تخصیص کنیم. فلسفه بانک در این است که پول های خرد را جمع وبه پول های بزرگ تبدیل کند تا بتوانیم جای مناسب تخصیص بدهیم تا  اقتصاد کشور فعال شود.  

برچسب‌ها