رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک فوق‌سنگین در کرند غرب به قصرشیرین و دالاهو به سرپل‌ذهاب و همچنین انسداد محورهای فرعی و روستایی مریوان، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب خبر داد.

ترافیک فوق‌سنگین در مسیرهای غربی کشور/ انسداد محورهای فرعی و روستایی قصرشیرین و سرپل‌ذهاب/ ممانعت از ورود خودروهای غیرامدادی به مناطق زلزله‌زده

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت ترافیکی مناطق زلزله‌زده شب گذشته با عرض تسلیت به خانواده‌های بازماندگان این زلزله، اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور کرند غرب به قصرشیرین و دالاهو سرپل‌ذهاب فوق‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به هموطنان توصیه کرد: از مراجعه به این مناطق خودداری کنند و اجازه دهند که خودروهای امدادی بتوانند با سرعت بیشتری در این محورها تردد کنند.

وی گفت: پلیس راه استان نیز از تردد وسایل نقلیه افراد غیرمسئول و خودروهای غیرامدادی به قصرشیرین و سرپل‌ذهاب جلوگیری می‌کند بنابر این باز توصیه می‌کنیم که هموطنان به مسیرهای فوق مراجعه نکنند و باعث انسداد مسیر نشوند.

این مقام ارشد راهور ناجا از بازگشایی دو محور اصلی دالاهو ـ سرپل‌ذهاب و پاوه که شب گذشته به دلیل زلزله مسدود شده بود، در ساعات انتهایی شب خبر داد و گفت: محور فرعی نوسود به مریوان و محورهای روستای قصرشیرین و سرپل‌ذهاب همچنان مسدود است که تلاش برای بازگشایی آنها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها