شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: کلیه پروازهای این شرکت به صورت سیستمی بوده و گران فروشی بلیت پرواز کرمانشاه از سوی برخی آژانس ها انجام شده که ارتباطی به این شرکت هواپیمایی ندارد.

بلیت چارتری کرمانشاه نداریم/آژانس‌ها خودسرانه بلیت را گران کردند

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز در گزارشی میدانی با عنوان «افزایش قیمت بلیت پرواز کرمانشاه راتکذیب می‌کنم/برخورد با سودجویان» به موضوع گرانفروشی بلیت پرواز تهران ـ کرمانشاه از سوی آژانس های هواپیمایی پرداخته بود. در همین ارتباط شرکت هواپیمایی آسمان این گرانفروشی را خودسرانه و تخلف آژانس های هواپیمایی عنوان کرد. متن کامل توضیح شرکت هواپیمایی آسمان به این شرح  است:

« احتراما عطف به خبرمندرج در تاریخ ۲۲ آبان ماه ۱۳۹۶ در آن خبرگزاری محترم تحت عنوان «تکذیب افزایش قیمت بلیت پرواز کرمانشاه» به استحضار می رساند که هواپیمایی آسمان هیچگونه پروازی به صورت چارتر در مسیر تهران ـ کرمانشاه ـ تهران ندارد و تمام پروازها به صورت برنامه ای انجام می شود.

به همین منظور جهت رفاه و کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه، شرکت هواپیمایی آسمان اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در این مسیر کرده است.

گفتنی است در صورتی که برخی آژانس ها اقدام به افزایش قیمت بلیت پرواز مسیر فوق الذکر کرده باشند، این موضوع ارتباطی به شرکت هواپیمایی آسمان ندارد.»

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها