رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی وقوع حادثه‌ اندوهناک و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌میهنان عزیزمان انجامید پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت آیت الله هاشمی شاهرودی درپی وقوع زمین‌لرزه در غرب کشور

به گزارش قدس آنلاین،  در پی وقوع حادثه‌ اندوهناک و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌میهنان عزیزمان انجامید، آیت‌الله هاشمی شاهرودی با صدور پیامی، ضمن تسلیت به ملّت ایران به ویژه مردم عزیز استان کرمانشاه، تأکید کردند: امیدوارم با همت و تعهد شایسته همه مسئولین امر، هرچه سریعتر امدادرسانی و کمک مؤثر و فراگیر به مصدومان و حادثه دیدگان صورت پذیرد و با بسیج همه نیروها، از بار این مصیبت کاسته شود.

متن پیام رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اذا اصابتهم مصیبة قالوا انا لله و انا الیه راجعون

خبر تأسف بار جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در زلزله شب گذشته و آسیب دیدن جمع کثیر دیگری در استان کرمانشاه موجب تألم و تأثر عمیق قلبی اینجانب گردید.
امیدوارم با همت و تعهد شایسته همه مسئولین امر، هرچه سریعتر امدادرسانی و کمک مؤثر و فراگیر به مصدومان و حادثه دیدگان صورت پذیرد و با بسیج همه نیروها، از بار این مصیبت کاسته شود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر شریف رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران و ابراز همدردی و تأسف و تأثر فراوان به مردم شریف استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده بویژه خانواده های داغدار، غفران واسع برای درگذشتگان وصبر و اجر برای بازماندگان و سلامت و عافیت کامل برای آسیب دیدگان و مجروحان از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

و السلام علکیم و رحمة الله و برکاته
سید محمود هاشمی شاهرودی

۹۶/۰۸/۲۲

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها