مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه فدراسیون در تصمیم‌گیری برای بازی تدارکاتی تاخیر داشت، گفت: آنچه ما را نگران می‌کند نداشتن زمان کافی است.

نگرانی تیم ملی فوتبال ایران بعد از دو بازی تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، اوسیانو کروز درخصوص نتایج دو دیدار دوستانه تیم ملی گفت: نتایج بسیار مثبت است. باوجود سختیهایی که جهت هماهنگی این دو مسابقه داشتیم از جمله تاخیر فدراسیون در تصمیم گیری، کارها از نظر آنچه که از سوی تیم ارائه شد و تثبیت کیفیت بازیکنان، به خوبی پیش رفت. ما همه می دانیم که کارهای زیادی در پیش است که باید انجام بدهیم اما چشم انداز بسیار امیدوارکننده است. حداقل آنچه که به کار تیم بستگی دارد.

وی در ادامه درباره  دستاوردهای کادر فنی از دو مسابقه اظهار داشت: در مسابقه با پاناما ما سعی کردیم چند بازیکن را در پست جدید امتحان کنیم که به نظر نیاز به موارد انتخاب بیشتری داشتیم. مقابل ونزوئلا، رونمایی از یک تیم قوی تر بود اما هنوز سعی می کنیم مواردی را آزمایش کنیم. در پایان همه بازیکنان غیر از امیر عابدزاده که دروازه بان بود، این فرصت را یافتند که در مسابقات حضور داشته باشند. ما هم به اهدافمان جهت ارائه تجربه بین الملی بیشتر به بازیکنان درمقابل فوتبال سرعتی و فشرده آمریکایی برسیم که ما می توانیم در گروهمان در جام جهانی با آنها رویارو شویم.

کروز در پایان در پاسخ به این سئوال بزرگترین نگرانی تیم از حالا به بعد چه چیزی است، گفت: آنچه که ما را نگران می کند احساس نداشتن زمان کافی برای کار کردن با بازیکنان بطور ایده آل تا جام جهانی در تیم است. ما امیدواریم فدراسیون بتواند به ما کمک کند. برای مثال حریفان ما را هر چه سریعتر تعیین کند تا اینکه تمام آماده سازیهای چه فنی و چه لجستیکی بتواند به بهترین شکل انجام شود. اگر تصمیمات سریع و صحیح انجام شود ما می توانیم بهتر کار کنیم و شرایط بهتری را برای بازیکنان فراهم نماییم تا تکامل پیدا نموده و رشد کنند.

برچسب‌ها