برخی افراد نا آگاه به دنبال این بودند که بین سپاه و ارتش و نیروهای نظامی اختلاف بیندازند اما بدانند که این آرزو را به گور می برند زیرا در راس نیروهای نظامی مقام معظم رهبری را داریم که با فرماندهی خردمندانه جلوی تمام توطئه های دشمن را می گیرند.

دولت به جای سکوت، موضع انقلابی بگیرد

ناصر موسوی لارگانی درباره توان دفاعی کشور و لزوم وحدت داخلی برای مقابله با اقدامات غربی ها علیه ایران اظهار داشت: ایران در زمان جنگ با اینکه دست خالی بود و تسلیحات و نیروهای نظامی منسجمی نداشت اما با این وجود توانست ائتلاف کشورهای عربی و غربی ها را شکست دهد، در حالیکه در دوره کنونی نیروهای مقتدر ارتش و سپاه سلاح هایی تولید کرده اند که قطعا دشمن قدرت مقابله با آنرا ندارند و این به نفع آنها نیست با ایرانی که یکبار تجربه شکست از آنرا دارند مورد تهدید و اقدامات خصمانه قرار دهند و قطعا جواب دندادن شکنی به اقدامات دشمنان خواهیم داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه گفت: مسوولان باید اتحاد و انسجام خود را در برابر دشمن حفظ کنند، گرچه برخی افراد نا آگاه به دنبال این بودند که بین سپاه و ارتش و نیروهای نظامی اختلاف بیندازند اما بدانند که این آرزو را به گور می برند زیرا در راس نیروهای نظامی مقام معظم رهبری را داریم که با فرماندهی خردمندانه جلوی تمام توطئه های دشمن را می گیرند.

نمیانده مردم اصفهان در ادامه با بیان اینکه متاسفانه دولت به واکنش های کلامی در برابر غربی ها بسنده کرده و اقدام عملی در برابر نقض عهدهای آنها ندارد، افزود: متاسفانه شاهد بودیم رئیس جمهور بحث موشکی و شعاری که روی موشک های جمهوری اسلامی نوشته شده بود را زیر سوال برد و مسلما اینها به نفع کشور نیست. رئیس جمهور و دولت بایستی در برابر عهدشکنی های غربی ها و آمریکا به جای اظهار نظر و بیانیه دادن، اقدام قاطع داشته باشد. درحالیکه آمریکا برجام را زیر سوال می برد و به تمدید تحریم ها اقدام می کند، دولت به جای سکوت باید موضع انقلابی بگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: دولت، شورای امینت ملی و سران قوا باید جلساتی برای برنامه ریزی در مقابل اقدامات غربی ها داشته باشند و برای برنامه های احتمالی آنها پیش بینی لازم شود تا با هجمه آنها روبرو نشویم.

برچسب‌ها