در تماس تلفنی محترم اینچه قائم مقام وزیر کشور ترکیه با ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور ایران، همدردی وزارت کشور ترکیه با ملت و دولت ایران و آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه ابراز شد.

ابراز همدردی وزارت کشور ترکیه با ملت و دولت ایران

به گزارش قدس آنلاین، در پی حادثه دلخراش زلزله در استان کرمانشاه که به جان باختن و مجروح شدن جمع زیادی از هموطنانمان در این استان انجامید، محترم اینچه قائم مقام وزیر کشور ترکیه در تماس تلفنی با ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور  مراتب همدردی وزارت کشور ترکیه را نسبت به این حادثه اعلام کرد.

بنابر این گزارش، ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در این گفتگوی تلفنی با اظهار تشکر از پیام همدردی وزارت کشور ترکیه در پی حادثه مصیبت بار زلزله کرمانشاه گفت: دولت ها و ملت های دو کشور مسلمان و برادر ایران و ترکیه همواره در اینگونه حوادث در کنار هم هستند و امیدوارم مودت، دوستی، همکاری و همدلی دو کشور روز بروز تداوم یابد.

ذوالفقاری در این تماس تلفنی ضمن قدردانی از اعلام آمادگی دولت ترکیه برای کمک رسانی به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه بر استمرار دیدارها و اجرای توافقات فیمابین در راستای گسترش روابط دو کشور در تمام زمینه ها بویژه تامین امنیت مرزهای دو کشور تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها