روزنامه عربستانی مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا سه گزینه نهایی برای کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد و در بین آنها بازیکنی از ایران وجود ندارد.

گزینه های بهترین بازیکنان سال آسیا/ از مهدی طارمی خبری نیست

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طارمی در سال ۲۰۱۷ عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او با پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد و سهم به سزایی در صعود ایران به جام جهانی داشت.

پیش‌بینی می‌شد که طارمی در بین گزینه‌های نهایی انتخاب بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۷ قرار بگیرد اما روزنامه العاجل عربستان از سه گزینه نهایی برای کسب انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا سخن به میان آورد که طبق ادعای این روزنامه نه از طارمی و نه از هیچ بازیکن ایرانی دیگری نامی به چشم نمی‌خورد.

این روزنامه سعودی نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا سه بازیکن به نام‌های عمر خربین از الهلال، عمر عبدالرحمان از العین امارات و وو لی از گوانگژو را به عنوان سه نامزد نهایی انتخاب برای بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده است که رقابت بین عبدالرحمان و خربین خواهد بود.

عمر عبدالرحمان در سال ۲۰۱۵ هم جزو گزینه‌های نهایی بود که در نهایت احمد خلیل این جایزه را به دست آورد اما در فصل قبل این بازیکن اماراتی توانست عنوان بهترین بازیکن آسیا را به دست آورد چرا که بیشترین نقش را در صعود العین به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.

برچسب‌ها