شهرکرد-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از انتخاب ۳۲ روستا برای اجرای طرح تولید پوشاک در استان خبر داد.

۳۲ روستای چهارمحال و بختیاری برای طرح تولید پوشاک انتخاب شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت های شهرک های صنعتی، علیرضا شفیع‌زاده گفت: به منظور توسعه اشتغال با اعتباری حدود ۶۸۰ میلیارد ریال، طرح تولید پوشاک در مناطق روستایی بر اساس تفاهم منعقد شده میان سازمان برنامه و بودجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت در پنج استان اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، گیلان و همدان به صورت آزمایشی اجرا می‌شود. 
وی افزود: با توجه به اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یکی از مشارکت کنندگان در اجرای این طرح است، شرکت شهرک‌های صنعتی نیز لازم است به عنوان تابع در انجام طرح مشارکت داشته باشد. 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جلسه پیگیری طرح در شرکت شهرک‌های صنعتی استان، تصریح کرد: برای انتخاب کارگاه‌ها، سوله‌های در اختیار تعاون روستایی و امور عشایر اولویت دارند و شهرستان‌های شهرکرد و بروجن به عنوان مکان ایجاد شرکت پشتیبان انتخاب شدند. 
وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار در این طرح موظف است که ضمن فراهم کردن نیرو و امکانات در مناطق روستایی ذی‌صلاح و نیز برگزاری آموزش‌های لازم طبق دستورالعمل، محصولات نهایی را برای بازاریابی به شرکت پشتیبان مرکزی ارسال کند. 

برچسب‌ها