حضور رئال مادرید در بین تیم های دوم راه یافته از گروههای مختلف وحشت را در دل مدعیان ایجاد کرده و هیچ تیمی دوست ندارد در مرحله نخست حذفی با شاگردان زیدان رو در رو شود.

سیدبندی لیگ قهرمانان اروپا چگونه خواهد بود؟/ وحشت بزرگان از رویارویی با رئال مادرید

به گزارش قدس آنلاین، پس از مشخص شدن فهرست تیم‌های صعود کننده به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کنون به تاریخ یازده دسامبر در شهر نیون سوییس تکلیف رقیب هر تیم نیز مشخص خواهد شد و تیم‌های شانس خود را برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی آزمایش خواهند کرد.

بر همین اساس، از اسپانیا ۳ تیم تا این مرحله راه پیدا کرده‌اند و اتلتیکومادرید نتوانست چهارمین تیم این فهرست باشد، مردان سیمئونه راهی لیگ اروپا شدند. از طرفی از انگلیس ۵ تیم تا این مرز خود را رسانده‌اند و نکته مهم این که ۴ تیم از ۵ تیم انگلیسی در سید یک این قرعه کشی حضور دارند. تمامی تیم‌های حاضر در سید یک بازی برگشت را در خانه خود برگزار می‌کنند.

تیم‌های حاضر در سید یک فوتبال باشگاهی اروپا عبارت‌اند از: منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، رم، بارسلونا، لیورپول، منچسترسیتی، بشیکتاش، تاتنهام

تیم‌های حاضر در سید دو فوتبال باشگاهی اروپا عبارت‌اند از: بشیکتاش، بایرن مونیخ، چلسی، یوونتوس، سویا، شاختار دونتسک، پورتو و رئال مادرید

نکته بسیار مهم این که تیم‌هایی راه یافته به این مرحله از یک کشور هرگز برابر یکدیگر صف آرایی نخواهند کرد و تیم‌هایی که در یک گروه بوده‌اند برابر یکدیگر قرار نخواهند گرفت.

برچسب‌ها