کرمان - حضرت آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بدو ورود به کرمان، در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان مورد استقبال استاندار کرمان و جمعی از مسئولین استان قرار گرفت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری وارد کرمان شد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله محمدی گلپایگانی صبح پنجشنبه به اتفاق آیت الله تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به منظور شرکت در جلسه شورای اداری استان و تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به کرمان سفر کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در بدو ورود به کرمان، در فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان مورد استقبال استاندار کرمان، جمعی از مسئولین و مقامات، جامعه روحانیت استان و خانواده معظم شهدا قرار گرفت.

آیت الله محمدی گلپایگانی در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات هدف از سفر دو روزه خود به کرمان را تکریم و معارفه امام جمعه کرمان عنوان کرد و گفت: طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام علیدادی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان منصوب شده است.

وی به استعفای آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان پس از چهار دهه فعالیت اشاره کرد و افزود: نمی توان استان را بدون نماینده ولی فقیه و امام جمعه گذاشت لذا از سوی مقام معظم رهبری مامور شدم جهت معارفه امام جمعه کرمان، به این استان سفر نمایم.

گفتنی است، دیدار با آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سابق کرمان، شرکت در جلسه شورای اداری و دیدار با مسئولان استان ، شرکت در نماز جمعه و قرائت حکم رهبری در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید کرمان از برنامه های رئیس دفتر مقام معظم رهبری در سفر دو روزه به کرمان است.

برچسب‌ها