شهرکرد- امام جمعه شهرکردگفت: مدیران همه فکر و ذهن خود را برای ماندن در پست و قدرت بکار بسته اند کمی هم برای توسعه و پیشرفت استان تلاش نمایند.

مدیران برای ماندن در مسند قدرت تلاش نکنند/ قدری هم به فکر توسعه استان باشید

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه های نماز امروز که در مصلی بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار گردید ضمن انتقاد شدید از برخی مدیران گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که استان چهار محال با این همه مواهب الهی و استعداد های نهفته در محرومیت به سر می برد  و این نشان از بی لیاقتی و بی کفایتی برخی از مسئولان نا کار آمد است که باید برای این موضوع چاره ای اندیشیده شود.

نکونام افزود: متاسفانه در روز های اخیر و با توجه به انتصاب استاندار برخی از مدیران مسئولان دستگاه های اداری و دولتی تلاش می کنند که خود را به استاندار جدید تحمیل نموده و خود را کماکان در قدرت نگه دارند که من از اینگونه رفتارهای نابخردانه به خدا پناه می برم.

خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: تاکنون در هیچ عزل و نصبی موثر نبوده و تمام تلاشم این است استاندار با اختیار کافی مدیران فعال ،دلسوز و هماهنگ با خود را منصوب نماید.

نماینده ولی فقیه در ادامه خطاب به استاندار گفت: در همین تریبون مقدس به استاندار پیشنهاد می دهم مدیران لایق، دلسوز و مردمی را به به کار بگمارند و از انتصاب افراد سود جو، فرصت طلب و تجمل گرا در مناصب دولتی بشدت پرهیز نمایند.

وی ادامه داد: متاسفانه اخبار رسیده حکایت از این دارد که افراد، احزاب و گرو های مختلف سیاسی خصوصا" انها که حامیان دولت بوده و در ستادهای انتخاباتی رئیس جمهور منتخب فعال بوده اند بشدت دنبا سهم خواهی و در برخی موارد باج خواهی از استاندار جدید هستند که تا بحال استاندار با هوش تسلیم این زیاده خواهی ها و سهم خواهی ها نشده و نخواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: استان چهار محال و بختیاری یکی از معدود استان های محروم و کمتر توسع یافته کشور بشمار میرود که خود حکایت از این دارد که مدیران و مسئولان دولتی باید همت خود را جهت رشد و توسعه این استان و مردم خوب این استان بکار بندند نه اینکه خدای ناکرده دچار بازی های سیاسی و جنگ قدرت شوند.

نکونام در خاتمه خطبه ها به اشاره به سالگرد شهادت شهید مفتح بر وحدت حوزه و دانشگاه تاکید کرد و افزود: امیدواریم وحدت حوزه و دانشگاه در عمل به منصه ظهور برسد و شاهد ایرانی اسلامی ، آباد و پیشرفته در سطح ملی و بین الملل باشیم.

برچسب‌ها