دهدشت- نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس گفت: مجوز یک فرودگاه اختصاصی و اورژانس هوایی از وزیر راه و شهرسازی اخذ و اختصاص بالگرد اورژانس هوایی کهگیلویه مصوب شد.

فرودگاه اختصاصی در شهر دهدشت احداث می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عدل هاشمی پور در حاشیه بازدید معاون وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت اظهار داشت: ماه گذشته از دکتر قاسم جان‌بابایی قول گرفتم که به حوزه انتخابیه بیایند و امروز ایشان به وعده خود عمل کردند.

نماینده شهرستان کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده با بیان اینکه در این سفر تصمیمات خوبی گرفته شد، گفت: در این سفر قرار شد بحث پرداخت معوقات پزشکان متخصص، پرستاران و پرسنل بیمارستان با یک زمان‌بندی مشخصی به حداقل برسد.

وی به پروژه‌های نیمه‌کاره بخش بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه قرار شد هم بحث زایشگاه و هم بحث اورژانس و دیگر پایگاه‌های درمانی پیگیری شود که زودتر به نتیجه برسند.

هاشمی‌پور به بحث تجهیزات پزشکی مورد نیاز شهرستان اشاره کرد و گفت: مکاتبات لازم برای تجهیزات پزشکی را انجام و مجوزهای لازم را اخذ که باید در تهران پیگیری شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته مجوز یک فرودگاه اختصاصی و اورژانس هوایی از وزیر راه و شهرسازی گرفتم، افزود: بالگرد اورژانس هوایی مصوب شد و امیدوارم که مسئولان شهرستان زمین آن را به زودی در اختیار قرار دهند تا سریعتر این فرودگاه و اورژانس هوایی به بهره برداری برسد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها