بجنورد- رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از قتل پسر دوساله بجنوردی به دست مادر ناتنی خبر داد.

قتل هولناک پسر ۲ ساله بجنوردی به دست مادر ناتنی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده بابیان اینکه در تاریخ ۱۳ آذرماه جاری پسر دوساله‌ای به‌طور مشکوک دریکی از بیمارستان بجنورد فوت می‌کند، اظهار کرد: با فوت این کودک مسئولان بیمارستان به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده و درنهایت مرگ مشکوک کودک مشخص می‌شود.

وی بابیان اینکه به قتل رسیدن کودک توسط پزشکی قانونی خراسان شمالی تائید شده است، افزود: پس از حضور مأموران پدر و مادر کودک دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: تاکنون نامادری این پسر دوساله منکر قتل می‌شد، اما پس از گذشته ۱۳ روز، صبح امروز یک‌شنبه به کشتن کودک اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی درباره علت قتل کودک دوساله بجنوردی گفت: کودک به علت ضربات مشت و لگد توسط همسر پدرش دچار مرگ مغزی و پس از رساندن به بیمارستان فوت می‌کند.

واژگونی نیسان راننده را به کام مرگ کشاند

فرمانده پلیس راه چمن بید از واژگونی یک دستگاه وانت نیسان و فوت راننده آن در محور چمن بید به جنگل گلستان خبر داد.

سرگرد مهربان در تشریح این خبر افزود: ساعتی قبل برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی در محور چمن بید به جنگل گلستان، سریعا ماموران انتظامی و پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی بیان داشت: در بررسی های انجام شده توسط کارشناسان، علت این واژگونی عدم توجه به جلو از سوی راننده وانت نیسان در اثر خستگی ناشی از خواب آلودگی بوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: متاسفانه در این واژگونی راننده خودرو بعلت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

فرمانده پلیس راه چمن بید در پایان از تمامی رانندگان خواست تا در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم

توقیف ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از توقیف ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یدالله نوروزی در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خصوص برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح حوزه استحفاظی در قالب چندین اکیپ خودرویی و موتوری در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد که در این طرح ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

 این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد چرا که این طرح ها نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای امنیت و آرامش در بین شهروندان را دارد

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب‌ها