سنندج-فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: از سال ۸۸ تاکنون بیش از ۶ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق و روستاهای استان اجرا شده است.

بیش از ۶۰۰۰ پروژه "محرومیت‌زدایی" در روستاهای کردستان اجرا شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد حسین رجبی عصر امروز در محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان که با حضور «دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی» در سالن همایش مرکز بزرگ اسلامی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان، سپاهیان، ارتشیان دلاور و نیروی انتظامی فداکار شبانه‌روز برای امنیت کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: این جمع، جمع روزهای سخت و سربازان فداکاری‌های بزرگ هستند و به ظاهر تشکیلاتی بازنشست بوده اما در سازمان از تجربیات و فکر خوب آنها استفاده می‌کنیم.

پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان در عرصه "محرومیت‌زدایی" فعال هستند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: این پیشکسوتان در عرصه گسترده محرومیت‌زدایی و پیشرفت و آبادانی و اتاق‌های اندیشه مدام اعلام آمادگی کرده‌اند و سرباز فداکاری بودند و هستند.

وی با ابراز تاسف از بالا بودن آمار بیماری در پیشکسوتان جهاد و شهادت عنوان کرد: این افراد از لحاظ معیشتی وضعیت پایینی دارند و بنده از این بابت ناراحتم.

سردار رجبی افزود: یکی از درخواست‌های ما تأمین درآمدی خارج از فیش حقوقی ماهانه برای این پیشکسوتان است.

وی اظهار کرد: زمانی که خانواده این افراد برای کار به بنده مراجعه می‌کنند بنده احساس شرمندگی می‌کنم و این مشکل جامعه ماست.

مردم کردستان برای استقرار نظام تمام قد ایستاده‌اند

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: مردم کردستان برای استقرار نظام و تحقق آرمان‌های اسلام در این خطه از سرزمین میهن اسلامی تمام قد ایستاده‌اند و سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه یک سوم جمعیت استان بسیجی هستند، گفت: آمار مشارکت سیاسی مردم کردستان در انتخابات شاخص بالایی دارد و در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری میزان مشارکت کردستانی‌ها از استان‌های همجوار بالاتر بوده و این مشارکت بالا نشان از بالا بودن استحکام نظام دارد.

وی تأکید کرد: وجود ۵۴۰۰ شهید استان کردستان بیانگر اعتقاد راسخ مردم این خطه از سرزمین میهن اسلامی به نظام جمهوری اسلامی است.

رویکرد اقتصادی استاندار کردستان شوق‌آفرین است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطر نشان کرد: توسعه نیافتگی و عدم توسعه‌گرایی مشکل اصلی استان است و اگر این مهم تحقق پیدا کند مشکلات برطرف می‌شود و رویکرد اقتصادی و رفع محرومیت‌زدایی و توسعه اقتصادی استاندار کردستان شوق‌آفرین است و امیدواریم در این راستا بسیاری از مشکلات برطرف شود.

سردار رجبی افزود: از سال ۸۸ تاکنون بیش از ۶ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق و روستاهای استان اجرا شده و در این راستا از نظر عملکردی در درجه بالایی قرار داریم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها