زاهدان - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۱۶ پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۲۰۰ نفر در هشت ماهه نخست امسال در این استان صادر شده است.

صدور ۱۶ پروانه بهره برداری صنعتی در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، نادر میرشکار اظهار داشت: هم اینک ۱۰۴ طرح صنعتی و معدنی در سیستان و بلوچستان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال ساخت است.

وی افزود: همچنین ۱۰ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان برای به حداکثر رساندن ظرفیت تولید به بانک های عامل به منظور اخذ تسهیلات معرفی شدند.

وی بیان کرد: بازگشت واحدهای تولیدی تعطیل به چرخه تولید، ارتقا سطح تولید برای واحدهای کوچک و متوسط ، تامین مالی طرح های صنعتی و معدنی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان قرار دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه رکود و تحریم ها در گذشته مشکلاتی را به اقتصاد کشور وارد کرده است باید با همکاری، تعامل، مشارکت و خرد جمعی به دنبال برطرف کردن مشکلات واحد های تولیدی باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۲ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی از ابتدای امسال تا کنون در سامانه بهین یاب نام نویسی کردند.

میرشکار اظهار داشت: این واحدها پس از بررسی های انجام شده به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه زمان نام نویسی در سامانه بهین یاب در حال پایان است گفت: واحدهای صنعتی، معدنی و حوزه کشاورزی برای نام نویسی هر چه سریعتر از طریق سامانه بهین یاب به آدرسbehinyab.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها