رامسر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه اشاره کرد و گفت: با احداث بیمارستان جامع می توان خدمات بهتری ارائه کرد.

احداث بیمارستان جامع در مازندران لازم است

به گزارش قدس آنلاین، سید عباس موسوی بعدازظهر شنبه در بازدید از بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر بابیان اینکه هدف دانشگاه توسعه متوازن است، گفت: معتقدم همه ما در هر نقطه‌ای زندگی می‌کنیم باید به توسعه کشور توجه و از بخش نگری پرهیز کنیم.

وی بابیان اینکه درصد قابل‌توجهی از پزشکان متخصص به غرب استان تخصیص پیدا کرد ، افزود: مرزبندی بین استان‌ها وجود ندارد و این مرزبندی‌ها به ما آسیب وارد کرده است که امیدواریم با نگاه غیر منطقه‌ای این مشکلات از بین برود و زیرساخت‌های مناسب فراهم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به تدوین برنامه استراتژیک دانشگاه اشاره کرد و گفت: باید مناطق استان به‌عنوان بلوک‌های منطقه‌ای دیده شوند و زیرساخت های مناسب و متناسب هر بلوک طراحی و اجرا شود.

دکتر موسوی بابیان اینکه آخر تصمیمات خلق‌الساعه درست نیست، گفت: در حوزه بهداشت و درمان نگاه منطقه‌ای به ضرر مردم است زیرا با احداث بیمارستان جامع می‌توان خدمات بهتری را به مردم ارائه کرد.

وی بابیان اینکه نگاه منطقه‌ای در جامعه ما نهادینه‌شده است که تغییر آن بسیار سخت است،گفت: در برنامه ۱۴۰۴ وزارت بهداشت و درمان سرانه تخت داریم که می‌توان با تجمیع آن در یک بیمارستان مجهز خدمات بهتری را ارائه کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها