زنجان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان نبود پارکینگ را یکی از مشکلات اصلی ترافیک هسته مرکزی شهر خواند و گفت: خیابان‌های کم‌عرض زنجان کشش افزایش تردد خودروها را ندارد.

نبود پارکینگ مشکل اصلی ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان است

به گزارش قدس آنلاین، رمضان آفریدون در گفت‌وگویی به ترافیک سنگین هسته مرکزی شهر زنجان اشاره و اظهار داشت: ترافیک مرکز شهر به خاطر افزایش حجم تردد خودروها در مناسبت‌هایی مانند شب یلدا بسیار افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر مردم شهر زنجان برای تهیه و خرید مایحتاج شب یلدا به هسته مرکزی شهر مراجعه می‌کنند ابراز کرد: مرکز شهر در مناسبت‌های خاص بیش از حد شلوغ می‌شود که این امر علاوه بر کندی حرکت به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گره‌های ترافیکی نیز ایجاد می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه مردم مایحتاج شب یلدا را می‌توانند از حاشیه شهر و شهرک‌های اطراف تهیه کنند، گفت: از مردم خواهش می‌کنیم به مرکز شهر مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک مرکز شهر از بعدظهر تا شب بسیار سنگین باشد، گفت: مردم علاوه بر خرید در روز پنجشنبه به مزارهای پایین و بالا مراجعه خواهند کرد و ترافیک سنگینی در انتظار شهر زنجان خواهد بود.

آفریدون با بیان اینکه در مرکز شهر پارکینگ به اندازه کافی وجود ندارد، گفت: مردم اگر کار واجبی در مرکز شهر دارند با وسایل نقلیه عمومی انجام دهند.

وی در پایان اضافه کرد: خیابان‌های شهر زنجان به دلیل کم عرض بودن کشش این تعداد خودرو را ندارد و باید راهکارهایی برای کاهش حجم ترافیک در مرکز شهر اندیشیده شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها