سمنان - معاون حمل و نقل پایانه های استان سمنان از جابجایی بالغ بر هفت میلیون تن کالا طی سال‌جاری از استان به سایر نقاط کشور خبر داد و گفت: این میزان هشت درصد رشد داشت.

۷ میلیون تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور منتقل شد

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا طحان معاون در گفتگویی ضمن بیان اینکه طی ۹ ماهه سال جاری بیش از هفت میلیون تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور جابجا شده است، ابراز داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد هشت درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: عمده کالای جابجا شده از استان سمنان را به ترتیب گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش شامل می شود.

معاون حمل و نقل پایانه های استان سمنان با بیان اینکه بیش از چهار هزار و  ۷۰۰ راننده در بخش حمل و نقل جاده ای کالا فعالیت می کنند، ابراز داشت: ۷۸ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعال هستند که کار جا به جایی کالا را انجام می دهند.

طحان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تعداد بارنامه صادره در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل ابراز داشت: علت افزایش بارنامه و تناژ بار انجام گشت های مشترک با انجمن های صنفی رانندگان، شرکت ها و پلیس راه درخصوص کنترل بارنامه های صادره، بازدیدهای میدانی از وضعیت شرکت ها و شناسایی نقاط مستعد تولید بار است.

منبع: مهر

برچسب‌ها