ساری - رئیس پلیس پیشگیری انتظامی مازندران از کاهش ۱۵ درصدی وقوع انواع سرقت ها در استان در یک ماه گذشته خبر داد.

وقوع انواع سرقت در مازندران ۱۵ درصد کمتر شد

به گزارش  قدس آنلاین، سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم اظهار داشت: کلانتری ها و پاسگاه ها در خط مقدم ایجاد نظم و امنیت در جامعه قرار دارند و اجرای ماموریت های متنوع نیروی انتظامی و رویکرد ناجا از پلیس محوری به جامعه محوری شده تا نقش کلانتری ها و پاسگاه ها پررنگ تر از هر زمانی در جامعه جلوه کند.

رئیس پلیس پیشگیری استان افزود: با تلاش های صورت گرفته و کیفی سازی ماموریت کلانتری ها و پاسگاه ها شاهد تلاش های چشمگیری در ایجاد امنیت پایدار در حوزه های استحفاظی کلانتری ها و پاسگاه های استان بوده ایم.

وی از کاهش ۱۵ درصدی وقوع سرقت در استان مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل در یک ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت:در طی این مدت بیش از۸۵ درصد سرقت ها منجر به کشف شده است.

سرهنگ گنجیان با اشاره به این که در این مدت بیش از ۱۰ هزار نفر به منظور دریافت خدمات انتظامی به کلانتری ها و پاسگاه های استان مراجعه کردند،تصریح کرد:ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری اجتماعی در کلانتری ها یکی از مهمترین اقدامات نیروی انتظامی در این حوزه است.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران ، درخاتمه با اشاره به رویکرد جامعه محوری پلیس از مراجعه بیش از ۱۷۰۰ نفر به دوایر مشاوره و مددکاری انتظامی در کلانتری های استان در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: ارائه خدمات مشاوره تحصیلی ، خانوادگی ، حقوقی و انتظامی از مهمترین ماموریت های دوایر مددکاری به شمار می رود.

منبع: مهر

برچسب‌ها