رئیس پیشین فدراسیون والیبال تاکید در کنار این رشته باقی خواهد ماند.

محمدرضا داورزنی: در کنار والیبال خواهم ماند

به گزارش قدس آنلاین، پس از پایان دوره یازده ساله ریاستش بر فدراسیون والیبال در اتمام جلسه مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از همه کسانی که در طول این سال‌ها در کنار والیبال بودند و به من در این زمینه  کمک کردند و هم‌چنین از مسوولان وزارت ورزش و جوانان و به‌خصوص رییسان هیات‌ها، مسوولان و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر می‌کنم. هم‌چنین باید یک خسته نباشی ویژه‌ به مربیانی که در دهه گذشته به افتخار آفرینی والیبال کمک کردند بگویم.

او ادامه‌ داد: تقریبا به همه اهداف‌ پیش‌بینی شده‌مان در طول این سال‌ها جامه عمل پوشاندیم. انتظارات مردم از والیبال طبیعتا بالا رفته است و امیدوارم که به اهداف بزرگ‌مان برای افتخارآفرینی در المپیک‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ نیز جامه عمل بپوشانیم. باید هم‌چنان اقتدار والیبال ایران را در آسیا حفظ کنیم و در جهان نیز پله‌های ترقی را طی کنیم. هدف اصلی در داخل کشور این است که والیبال ایران را به رشته اول ورزش ایران تبدیل کنیم. از رهبری و ریاست جمهوری نیز که در طول سال‌ها با پیام‌های‌شان به ما دلگرمی و انگیزه داده‌اند تقدیر می‌کنم.

داورزنی هم‌چنین درباره انتخاب احمد ضیایی به عنوان رییس جدید فدراسیون والیبال، گفت‌: در جلسه مجمع که امروز (پنج‌شنبه) برگزار شد، آقای ضیایی تعداد رای بالایی را اخذ کردند و این نشان از همدلی در بدنه والیبال دارد. من نیز به عنوان عضو فدراسیون جهانی و هیات رییسه کنفدراسیون آسیا از والیبال حمایت‌هایم را دریغ نخواهم کرد و با توجه به  جایگاهم در وزارت ورزش و جوانان نهایت تلاش خود را خواهم کرد تا برنامه‌های والیبال به سرانجام برسد.

معاون ورزش حرفه‌یی و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در ادامه‌ خاطرنشان کرد: برای توسعه والیبال باید ساختار لیگ را ترمیم کنیم و با هم‌فکری با پیشکسوتان این رشته به رشد هر چه‌ بیش‌تر آن در سطح کشور کمک کنیم. قول می‌دهم که والیبال را رها نخواهم کرد تا در کنار دوستان به قول‌هایی که به مردم داده‌ایم عمل کنیم.

رییس پیشین فدراسیون والیبال درباره صحبت‌های اخیر بهنام محمودی مبنی بر مهندسی شدن انتخابات فدراسیون والیبال، پاسخ داد: من چنین حرف‌ها و حواشی را بیش‌تر از رسانه‌ها شنیده‌ام. امیدوار بودم که در جلسه امروز محمودی را هم ببینیم. به نظرم این صحبت‌ها که من مانع از حضور کسی شده‌ام، ناشایست است و نباید به رای اعضای مجمع توهین شود. امروز همه رقبا آمدند و حرف‌های خود را زدند. روند انتخابات هم کاملا قانونی و در حضور اصحاب رسانه انجام شد و اعضای مجمع آزاد بودند به هر کسی که می‌خواهند رای دهند حتی خود من هم رای ندادم، چرا که شخص سلطانی‌فر در جلسه حاضر بودند و رای دادند. توصیه من این است که باید به رای اعضای مجمع احترام گذاشت و اگر دل افراد به حال والیبال می‌سوزد به منافع ملی فکر کنند.

معاون ورزش حرفه‌یی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان و درباره تجلیل در برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی، خاطر نشان کرد: در طول این ماه چندین رییس جدید فدراسیون انتخاب شده است و با توجه به این که بیست و پنجم دی‌ماه انتخابات کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود به لحاظ قانونی موظف به تعیین رییسان فدراسیون‌ها بودیم. برای این که حق کسی ضایع نشود، برنامه‌ریزی کردیم تا در ۴۵ روز مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها برگزار شود. تنها مشکلی که در این بین پیش می‌آید آن است که رییس جدید فدراسیون بسکتبال که بیست و سوم دی ماه معرفی می‌شود، نمی‌تواند برای کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کند و فقط می‌تواند در مجمع حضور داشته باشد. 

برچسب‌ها