زاهدان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به گستره خدمات ارائه شده از سوی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مردم ، تعریف بسته این خدمات در سیستان و بلوچستان برای اطلاع رسانی و آگاه سازی بیشتر ضرورت دارد.

بسته خدمات جامع دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعریف شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ مهرداد جهاندیده در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت متبوع در استان افزود: خدمات این وزارتخانه همه افراد جامعه را از بدو تولد تا پس از حیات شامل می شود که این نکته بیانگر اجتماعی بودن و جامعیت داشتن خدمات ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور است.

وی با اشاره به وجود ۱۱ دستگاه تابعه وزارت متبوع در سطح استان گفت: خدمات بیمه ای، درمانی، مالی، توانبخشی، مهارت آموزی و اشتغال و کارآفرینی بخشی از وظایف عملکردی این دستگاهها در سراسر استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی های دستگاههای تابعه وزارت متبوع در انعکاس مطلوب اقدامات و خدمات ارائه شده به مردم افزود: روابط عمومی باید ضمن اینکه پل ارتباطی دستگاه با مردم باشد، در ارتباط و تعامل با رسانه ها نیز موثر گام بردارد.

جهاندیده با بیان اینکه دستگاههای تابعه وزارت متبوع در سیستان و بلوچستان از شاخص های خیلی خوبی بهره مند اند گفت: کسب رتبه سوم شورای هماهنگی مدیران دستگاههای تبعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان در سطح کشور، حاصل هم افزایی و تعامل بین بخشی و فرابخشی دستگاهها است.

وی تاکید کرد: بسیاری از برنامه های دولت دوازدهم در راستای فقر زدایی، اشتغالزایی و مباحث اجتماعی مربوط به حوزه عملکردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد توسط دستگاههای تابعه در استان ها انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همچنین از ابلاغ شیوه نامه اجرایی پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از سوی دولت و وزارت متبوع به استان ها خبر داد و افزود: بزودی فرایند پرداخت تسهیلات به متقاضیان اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها