گرگان - تیم بسکتبال یس آل گرگان در هفته هشتم نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال در برابر دانشگاه آزاد به برتری رسید.

تیم بسکتبال «یس آل گرگان» برابر «دانشگاه آزاد» پیروز شد
به گزارش خبرنگار قدس، از هفته هشتم نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر پنج شنبه تیم بسکتبال یس آل گرگان در سالن امام خمینی (ره) و در حضور  تماشاگر گرگانی میزبان تیم دانشگاه آزاد بود که با نتیجه ۷۲ به ۶۱ پیروز میدان شد.
تیم یس آل گرگان در نیمه اول بازی با نتایج ۴۰ به ۲۴ پیروز شد و در نیمه دوم هم با یک بازی تماشاگر پسند و حساب شده توانست برتری خود را حفظ کند و تیم دانشگاه آزاد را با شکست روانه تهران کند.
صالح مخدومی سرمربی یس آل گرگان که توانسته تا اینجای کار عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد در این بازی هم توانایی های فنی خود را نشان داد.
تیم یس آل گرگان در پایان هفته هشتم نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با کسب ۵ برد، ۱۰ باخت و مجموع ۲۰ امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد.  
تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم با نتیجه‌ ۷۵ بر ۷۲ مغلوب مهرام در تهران شد و همچنان به عنوان آخرین تیم در جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال کشور قرار دارد.
تیم های بسکتبال یس آل گرگان و شهرداری گرگان در ادامه رقابت‌ها و در آخرین هفته مسابقات مقدماتی، دوشنبه ۱۱ دی به مصاف یکدیگر می رود و دومین رقابت شهرآورد بسکتبالی را در گرگان برگزار می کنند.

برچسب‌ها