زاهدان- کارشناس انجمن‌های علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان در پی فعالیت مطلوب انجمن‌های علمی موفق شد رتبه دوم جشنواره ملی "حرکت" انجمن‌های علمی دانشگاه‌های کشور را کسب کند.

دانشگاه سیستان و بلوچستان رتبه دوم جشنواره ملی حرکت را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین، سیدمصطفی طباطبایی اظهار داشت: دهمین دوره نمایشگاه و جشنواره ملی "حرکت" ویژه ارزیابی عملکرد و فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

کارشناس انجمن‌های علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره صبح امروز با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و و جمع زیادی از دانشجویان فعال در انجمن‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، افزود: خوشبختانه در پی تلاش مطلوب انجمن‌های علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان در طول یک سال گذشته،۲ انجمن علمی دانشگاه موفق شدند ۳ رتبه برتر بخش‌های مختلف جشنواره را کسب کنند و در مجموع دانشگاه در رتبه دوم جشنواره حرکت قرار گرفت.

وی ادامه داد: انجمن علمی اقتصاد دانشگاه سیستان و بلوچستان رتبه دوم بخش مسابقه و انجمن علمی انرژی رتبه دوم بخش کارآفرینی و همچنین رتبه دوم بخش پژوهش جشنواره ملی حرکت را کسب کردند و در نهایت دانشگاه سیستان و بلوچستان با کسب امتیاز برابر با ۳ دانشگاه دیگر به طور مشترک با این دانشگاه‌ها در جایگاه دوم جشنواره قرار گرفت.

طباطبایی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۷ انجمن علمی رشته‌ای و میان رشته‌ای در دانشگاه سیستان و بلوچستان فعالیت دارند، ادامه داد: انجمن‌های علمی دانشگاه ابتدا در جشنواره حرکت درون دانشگاهی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت برگزیدگان هر بخش به جشنواره ملی اعزام شدند که توانستند در عرصه ملی نیز افتخارآفرینی کنند.

کارشناس انجمن‌های علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: انجمن‌های علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان هر سال در جشنواره ملی حرکت عناوین برتری را کسب می‌کنند و پیش از این نیز در سال‌های ۹۱ و ۹۵ در پنجمین و نهمین دوره جشنواره ملی حرکت موفق شده بودند با کسب ۴ مقام برتر برای دانشگاه افتخارآفرینی کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها