اهواز_ نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت:مشکلات اقتصادی روزبه‌روز در حال افزایش است و دولت از نظر اقتصادی بد عمل کرده است دولت و مسئولین پاسخ گوی مردم نیستند همین موضوع باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم و روی آوردن آنها به تجمعات شده است.

دولت از نظر اقتصادی بد عمل کرده است/مردم از لحاظ معیشتی در تنگنا قرار دارند

به گزارش قدس آنلاین، هدایت اله خادمی  با اشاره به تجمعات اخیر در شهرهای مختلف درخصوص مسائل اقتصادی گفت: مشکلات اقتصادی روزبه‌روز در حال افزایش است و دولت از نظر اقتصادی بد عمل کرده است دولت و مسئولین پاسخ گوی مردم نیستند همین موضوع باعث ایجاد نارضایتی در بین مردم و روی آوردن آنها به تجمعات شده است.

وی افزود: مردم از نظر معیشت در تنگنا قرار دارند و شاهد هستیم که اقدام و تلاش سازمان یافته و اساسی در جهت حل مشکلات از طرف دولت صورت نمی‌گیرد و اعتراضات مردم به همین دلیل است.

وی گفت: مردم تنها شعارها و قول‌های داده شده را می‌شنوند و اتفاق خاصی را مشاهده نمی‌کنند آنها از حداقل‌های زندگی بی‌بهره‌اند و توجهی به معیشت آنها صورت نمی‌گیرد اما مردم همیشه بین نظام و دولت تفکیک قائل شده اند و این ضعف ها را از چشم دولت می بینند نه نظام.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: مردم ما مردمی ولایت مدار و پشتیبان نظام هستند اما وقتی می‌بینند که اقدام لازم از طرف دولت برای بهبود وضعیت آنها وجود ندارد گله مند می شوند همان‌طور که رهبری در دفاع از آنها فرمود: مردم گله‌مندند، مردم از تبعیض، کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات اقتصادی گله مند هستند.

خادمی در خصوص وظیفه نمایندگان در مجلس برای رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم گفت: نمایندگان وظیفه دارند به این مسئله ورود کنند و نباید اجازه دهند که سرنوشت کشور به سمت ناآرامی برود باید همه جناح‌ها در کنار هم و در جهت رفع مشکلات مردم تصمیم قاطعی بگیرند چرا که اگر دولت قصد برطرف کردن مشکلات مردم را داشت تا به الآن انجام می‌داد.

وی خاطر نشان کرد: در میان معترضین به مسائل اقتصادی عده ای سودجو هم وجود دارد که در جهت منافع کشورهای غربی خط دهی‌هایی را انجام می‌دهند که رسانه‌های غربی از این موقعیت سوءاستفاده کنند و باعث بحران آفرینی در کشور شوند اما مردم حواسشان به این شیطنت ها هست.

منبع: فارس

برچسب‌ها