اهواز- نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: هدف دشمن از فتنه ۸۸ فروپاشی نظام بود در آن سال حرف‌های دو پهلو و چند پهلوی بعضی از خواص باعث ادامه فتنه شد که البته با درایت مقام معظم رهبری و بیداری مردم نتوانست کار به جایی ببرد.

هدف دشمن از فتنه ۸۸ فروپاشی نظام بود/ حرف‌های دو پهلوی بعضی خواص فتنه را ادامه داد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی بزرگداشت حماسه ۹ دی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیام راهپیمایی امروز مشت محکم بر دهان دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: فریب خوردگان و عوامل مزدور دشمن بدانند که در برابر سیل خروشان ملت نمی‌توانند ایستادگی کنند پس به صفوف مردم بپیوندند تا در دنیا و آخرت زیان نبینند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان ادامه داد: در روز ۹ دی سال ۸۸ فتنه بسیار پیچیده‌ای که دشمنان انقلاب اسلامی سال‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند با آگاهی و بصیرت ملت ایران نقش بر آب شد.

جزایری افزود: اگر حضور باشکوه مردم در حماسه ۹ دی نبود و مردم پای کار نمی‌آمدند، دشمن می‌توانست صدمات بیشتری به نظام اسلامی وارد کند، اما شکل‌گیری این حماسه بزرگ توطئه‌ها را در نطفه خفه کرد.

وی هدف دشمن از فتنه ۸۸ را فروپاشی نظام از درون عنوان کرد و گفت: در آن سال حرف‌های دو پهلو و چند پهلوی بعضی از خواص باعث ادامه فتنه شد که البته با درایت مقام معظم رهبری و بیداری مردم نتوانست کار به جایی ببرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها