کرج- در ادامه اجرای طرح نگهداشت و بهبود شهری جمعه هفته جاری این طرح در منطقه ۷ شهرداری کرج به اجرا در خواهد آمد.

طرح «بهبود و نگهداشت شهر» به منطقه ۷ کرج رسید

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، منطقه ۷ شهرداری کرج فردا جمعه ۱۵ دی ماه محل برگزاری طرح بهبود نگهداشت شهری است تا با استفاده از توان و پتانسیل مناطق ۱۰ گانه، سازمان های تابعه و معاونت ها، نیازهای فوریتی و اورژانسی این منطقه مرتفع شود.

طرح بهبود  ونگهداشت شهر، با تاکید شهردار کرج از ابتدای آذر ماه سال ۹۶ در این کلانشهر آغاز شده است و منطقه ۵ مبداء این طرح بوده است.

 این طرح تا رسیدن به مرحله پایانی تنها سه منطقه ۱، ۸ و ۹ را پیش رو دارد و هدف آن ایجادرضایتمندی شهروندان ورفع مشکلات مناطق مختلف از حیث خدمات شهری است.

از جمله اهداف طرح بهبود نگهداشت شهر ارتقای کیفی زندگی شهری، افزایش رضایتمندی شهروندان، اثربخشی و ارتقای کارآمدی فعالیت های مدیریت شهری است و مبنای اجرای آن علاوه بر انجام اقدامات کارشناسی، شناخت مشکلات و رصد نیازهای محلات، بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود در سطح مناطق، سازمانهای تابعه، معاونت ها و بسیج امکانات برای رسیدن به حداقل استاندارهای شهری است.

ارتقای فضای سبز، لکه گیری و آسفالت معابر شهری، پاکسازی جداول، ساماندهی  و بهسازی خط کشی ها در راستای افزایش ایمنی عابران پیاده، تجهیز و بهسازی علائم ترافیکی، لایروبی انهار و به طور کلی توسعه زیرساخت های خدمات شهر در طرح بهبود نگهداشت شهر کرج اجرایی می شود تا سرانه ها به حد مطلوب برسند.

برچسب‌ها