تیم های مدعی رقابتهای لیگ برتر بسکتبال دومین برد متوالی خود را در مرحله پلی آف کسب کردند.

مدعیان گام دوم را هم محکم برداشتند

به گزارش قدس آنلاین، دومین روز از مرحله یک چهارم نهایی پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال عصر امروز برگزار شد و همانند روز اول مدعیان قهرمانی مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در تهران بازی حساس مهرام و دانشگاه آزاد باز هم با برد مهرام همراه بود. شاگردان مصطفی هاشمی که در بازی اول در اواخر مسابقه توانستند از حریف خود پیش  بگیرند و به برتری برسند، امروز از ابتدا از حریف خود پیش بودند و در نهایت 75 بر 66 به پیروزی رسیدند.

مهرام در این دیدار کوارتر اول را 22 بر 10 پیروز شد، اما 10 دقیقه دوم با برتری 17 بر 16 دانشگاه آزاد همراه بود. در کوارتر سوم جدال دو تیم در عدد 22 مساوی به پایان رسید. 10 دقیقه پایانی هرچند با برتری 17 بر  15 دانشگاهی‌ها همراه بود، اما در مجموع مهرام 75 بر 66 به برتری دست یافت.

آرنت بازیکن آمریکایی مهرام در این بازی با کسب 25 امتیاز و 15 ریباند بهترین بازیکن میدان بود.

* پتروشیمی 83 - شهرداری گرگان 57

در ماهشهر پتروشیمی بندرامام، بخت نخست قهرمانی که میزبان شهرداری گرگان بود، همانند بازی اول مقابل حریف خود به برتری دست یافت. تیم جنوبی که مهران شاهین‌طبع سرمربی خود و تماشاگرانش را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت در این دیدار 83 بر 57 به برتری دست یافت.

*نفت آبادان 78 - نیروی زمینی 60

نفت آبادان که در بازی روز اول با نیروی زمینی 85 بر 73 پیروز شده بود، در دیدار دوم نیمه اول را به حریف خود واگذار کرد، اما در ادامه کار بهتر بازی کرد و در نهایت 78 بر 60 به برتری دست یافت.

*شهرداری تبریز 89 - یس آل گرگان 72

شهرداری تبریز میزبان دیگر تیم گرگانی یعنی یس آل بود. شاگردان مهران حاتمی که در بازی اول به پیروزی راحت دست یافته بودند،‌ در دیدار دوم هم  89 بر 72 به برتری رسیدند.

با نتایج به دست آمده تیم‌های مهرام، پتروشیمی، نفت آبادان و شهرداری تبریز دومین برد خود را کسب کردند و برای حضور در نیمه نهایی تنها به یک برد دیگر احتیاج دارند.

بازی‌های سوم مرحله یک چهارم نهایی روز پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد و تیم‌هایی که میهمان بودند، از حریفان خود میزبانی خواهند کرد.

برچسب‌ها