زنجان- رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان از بارش‌های پراکنده برف و باران در آزادراه‌های زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز خبر داد و گفت: به دلیل لغزنده بودن جاده رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند.

آزادراه‌های استان زنجان لغزنده است

به گزارش قدس آنلاین، محمد امینی در گفت‌وگویی اظهار داشت: آزادراه و محور ترانزیت زنجان – قزوین حد فاصل کیلومتر ۷۵ تا انتهای حوزه استحفاظی استان زنجان بارانی است.

وی ابراز کرد: بارش‌های جوی در حد فاصل کیلومتر ۵۰ تا ۶۰ آزادراه و محور ترانزیت زنجان – قزوین به شکل برف در حال باریدن است و سطح جاده را لغزنده کرده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به بارش باران در آزادراه زنجان – تبریز و محور ترانزیت زنجان – میانه حد فاصل ابتدای مسیر تا کیلومتر ۲۰ اشاره کرد و گفت: رانندگان برای تردد با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

این مسئول وضعیت جوی جاده در محور دندی – تخت سلیمان را نیز برفی عنوان کرد و افزود: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

امینی با اشاره به بارش پراکنده برف در محور زنجان – دندی بیان کرد: این مسیر به‌ویژه در گردنه قلی‌کندی با مه ناپایدار همراه است که توصیه می‌شود رانندگان برای جبران کاهش دید افقی از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری در شرایط بارش باران و برف خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر ضمن اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه و سیستم گرمایش آن لباس مناسب و غذای کافی به همراه داشته باشند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها