سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مشکلات کشور با "تکیه بر توانمندی‌های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی" که خواسته مقام معظم رهبری است، برطرف می‌شود.

تکیه بر توانمندی‌های داخلی‌ تنها راه رفع‌ مشکلات است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید محمد حسینی‌شاهرودی در حاشیه مراسم راهپیمایی مردم سنندج در محکومیت اغتشاشات اخیر در گفت‌وگویی اظهار داشت: مردم ایران و کردستان همیشه با حضور در صحنه نشان داده‌اند که هم ملتی بصیر هستند و هم دوستان و دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند و به محض اینکه احساس کنند مسائل داخلی کشور سبب خوشحال دشمنان می‌شود، به صحنه می‌آیند و مشکلات را برطرف می‌کنند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و اینکه مردم مشکلات اقتصادی دارند، گفت: اگر مردم بخواهند مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند هیچ مشکلی ندارد اما همه ما دیدیم و شاهد بودیم که در پشت این قضایا شیطان بزرگ، اسرائیل و دشمنان قسم خورده نظام در جهان و منطقه به دنبال اغتشاش برپاکردن بودند اما تمام مردم با وجود همه مشکلات، به صحنه آمدند و اعلام کردند که پشتیبان نظام، پیرو رهبری و نسبت به کشور و انقلاب وفادار هستند و تا پای جان ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی محکومیت اغتشاشات پیام بسیار مهمی برای دشمنان نظام داشت و اینکه با مردم ایران شوخی نکنند چراکه مردم سراسر کشور همیشه پشتیبان نظام هستند و مشکلات خود را خودشان در داخل حل می‌کنند و به کسی مربوط نیست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همیشه مردمی بوده است، تأکید کرد: خود مردم در شرایط‌های مختلف همچون جنگ و تحریم به میدان آمدند و مشکلات را خودشان حل کردند و این اتفاقات اخیر نیز همینطور است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: پیام دیگر این راهپیمایی این بود که مسئولان بیشتر به‌فکر مشکلات و گرفتارهای مردم به‌ویژه طبقات پایین و محروم جامعه باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کشور و استان خاطر نشان  کرد: مشکلات کشور با "تکیه بر توانمندی‌های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی" که خواسته مقام معظم رهبری است، برطرف می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها