کرج- سرپرست هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه سرمربی اکسین با بهانه جویی و پیش کشیدن موضوعات مختلف به دنبال توجیه عملکرد ضعیف خود است گفت: علی لطیفی باید پاسخگوی توهین ها و اتهاماتی که زده است باشد.

سرمربی اُکسین پاسخگوی توهین واتهام زنی های خود باشد

عباس مشایخی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: پیگیری مطالبات حق هیئت فوتبال است و حال آنکه باشگاه اُکسین در چند ماهه اخیر به دلایل مختلف از پرداخت این مطالبات شانه خالی کرده است.

وی افزود: در چندین نوبت به این باشگاه اعلام کردیم معوقات شان به هیئت فوتبال استان البرز را پرداخت کنند اما هر بار آن را به بعد بازی هفته موکول کردند.

مشایخی ادامه داد: پس از پایان نیم فصل موضوع را با فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ مطرح کردیم که در پاسخ به ما اعلام شد پنجره نقل وانتقالات این تیم تا زمان پرداخت مطالبات به هیئت فوتبال بسته خواهد بود واین تیم اجازه ثبت قرارداد بازیکن جدیدی را نخواهد داشت.

سرپرست هیئت فوتبال استان البرز تصریح کرد: دراین خصوص پیگیری های بسیاری از سوی نمایندگان باشگاه انجام شد تا این ممنوعیت لغو شود، اما وقتی با جدیت ما روبرو شدند ظهر روز بازی با گل گهر بخشی از مطالبات را واریز کردند تا امکان برگزاری بازی شان مهیا شود اما فرصت کافی برای انجام کاری اداری ثبت قرارداد بازیکنان مهیا نشد.

مشایخی استفاده از ابزارهای قانونی برای اخذ مطالبات را حق این هیئت دانست و گفت: سوال من این است که چرا باید این کوتاهی از سوی باشگاه صورت بگیرد تا تبعات آن گریبانگیر تیم فوتبال شود.

وی با تاکید براینکه تاکنون موفق به دیدن مدیر این باشگاه نشده ایم گفت: برای ما سوال است که چرا در طول فعالیت بیش از ۲ سال این باشگاه هیئت فوتبال تاکنون موفق به دیدار مدیرعامل باشگاه نشده است و هربار اشخاص مختلف پیگیر امورات اداری این تیم هستند.

سرپرست هیئت فوتبال استان البرز تصریح کرد: در این فضا است که سرمربی تیم پایش را از اندازه و حد خود فراتر می گذارد و با زدن اتهاماتی چون باج خواهی و بیان جملاتی نادرست به دنبال فرافکنی و ملتهب کردن فضای ورزش استان است.

مشایخی با تاکید براینکه اتهامات وتوهین های مطرح شده از سوی سرمربی اکسین را تا آخر پیگیری می کنیم گفت: موضوع را به فدراسیون فوتبال منعکس کرده ایم و امیدوارم برخورد متناسب  و قانونی لازم با وی صورت بگیرد.

سرپرست هیئت فوتبال استان البرز در پایان گفت: هیئت فوتبال حق خود می داند تا از ابزارهای قانونی مختلف پیگیر مطالبات خود باشد و در این راه تحت تاثیر برخی صحبت ها و فرافکنی ها قرار نخواهد گرفت.

برچسب‌ها