رئیس سازمان خصوصی سازی از انتقال ۱۲۰۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت به حساب بانکها خبر داد و گفت: انتظار ما این است به مرور از ساعت ۱۲ تا ۱۳ امروز رفته رفته مبلغ سود سهام عدالت توسط مشمولان قابل برداشت باشد.

۱۲۰۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت به حساب بانکها واریز شد

به گزارش قدس آنلاین، پوری حسینی صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به این که تمام اقدامات مربوط به واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولان صبح امروز توسط سازمان خصوصی‌سازی انجام شده است گفت: مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان سود دریافتی از شرکت‌های سرمایه‌پذیر از حساب این سازمان برداشته شده و در حال انتقال به حساب بانکهای طرف حساب مشمولان است که حدود ۳۵ بانک را شامل می شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: بنابراین با توجه به زمانبر بودن این انتقال وجه، انتظار ما این است به مرور از ساعت ۱۲ تا ۱۳ امروز رفته رفته مبلغ سود سهام عدالت توسط مشمولان قابل برداشت باشد.

وی اضافه کرد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود با فاصله چند ساعته از اولین تا آخرین بانک طرف حساب مشمولان سهام عدالت که در مجموع ۳۵ بانک را شامل می‌شود، تا عصر امروز تمامی مشمولانی که شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت وارد کرده و شماره حساب آنها مورد تائید قرار گرفته است که حدود ۳۳ میلیون مشمول هستند، سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها