زابل- تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمن در فتنه جدید به دنبال ناامید کردن مردم از وضعیت اقتصادی جامعه را داشت اما حضور پرشور مردم بار دیگر دشمنان را مایوس و ناامید کرده و آتش فتنه را خاموش کرد.

دشمن در فتنه جدید به دنبال ناامید کردن مردم بود/حضور مردم در صحنه آتش فتنه را خاموش کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی روز سه شنبه در نشست فعالان و نخبگان فرهنگی سیستان در محل حسینیه شهیدین زابل با اشاره به اینکه مردم نظام اسلامی هوشیارند و تمام قد از نظام و انقلاب اسلامی دفاع می کنند، اظهار کرد: پیگیری مشکلات اقتصادی جامعه تنها در فضایی با آرامش قابل حل شدن است.

وی التهاب فضای جامعه را خواسته دشمنان عنوان کرد و افزود: حضور مردم بار دیگر دشمنان را مایوس و ناامید کرده و آتش فتنه را خاموش کرد.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: آستان قدس رضوی در زمینه خدمت رسانی به مردم تلاش های بسیاری داشته به طوری که تاکنون برای خدمات علمی، معیشتی، فرهنگی و اقتصادی زیادی برنامه ریزی و انجام و از این طریق مشکلات فراوانی رفع شده است.

وی افزود: با توجه به مشکلات موجود در منطقه سیستان انتظار می رود مسئولان بیش از پیش و با جدیت پیگیر معضلات منطقه باشند تا با تلاش بیشتر به نقطه روشنی دست یافت.

رئیس تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: اولویت کاری در آستان قدس رضوی تسهیل زیارت امام رضا(ع) در نقاط مختلف است که در این راستا تاکنون از بیش از یکهزار نفر حمایت مالی شده تا کسی به دلیل فقر مالی از نعمت زیارت علی بن موسی الرضا(ع) محروم نشود.

حجت الاسلام رییسی با بیان اینکه جهت ساخت میقات الرضا(ع) و اسکان در مسیرها و مکان های معین تلاش فراوان شده است، ابراز کرد: توجه به نیازمندان و رفع مشکلات معیشتی آنان از دیگر اولویت های آستان به شمار می رود.

وی تاکید کرد: با توجه به استعداد منطقه مجتمع فرهنگی اجتماعی خدماتی در سیستان راه اندازی خواهد شد تا افراد بیشتری از خدمات آستان بهره مند شوند.

حجت الاسلام رییسی ادامه داد: ملت ایران در همه صحنه ها برای پاسداشت نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار خوب عمل کرده اند و برای حفظ ارزش ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه کم‌ نگذاشته اند بنابراین در حال حاضر مسئولان نیز جهت انواع حمایت های مادی و معنوی نسبت به آنان نباید دریغ کنند.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به بیان خصوصیت های مردم سیستان پرداخت و اضافه کرد: خصیصه شاخص مردم سیستان ولایتمداری آنهاست به طوری که در هر بخشی از تاریخ آنچه کم سو و بی سو نشده مسئله ولایتمداری مردم این خطه است بنابراین به عنوان مسئول هم در سخن و هم در عمل خدمتگذار و قدردان مردم هستیم.

برچسب‌ها