سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی با اشاره به برد دشوار مقابل تیم دسته اولی بریستول گفت: بریستول روحیه تیمی بالایی داشت و واقعا ما را غافلگیر کرد.

گواردیولا: بریستول واقعا ما را غافلگیر کرد/ آماده یک ۹۰ دقیقه سخت دیگر هستیم

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی دیشب (سه‌شنبه) در دور رفت مرحله  نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس در خانه به مصاف بریستول سیتی رفت و موفق شد با گل ‌دقیقه "۹۰" سرخیو آگوئرو، دو بر یک حریف خودش را از پیش رو بردارد. گل دیگر منچسترسیتی را در این بازی کوین دی بروین به ثمر رساند.

پپ گواردیولا بعد از پیروزی دشوار تیمش برابر تیم دسته یکی بریستول سیتی، گفت‌: با بازی سختی که داشتیم باید این را بگویم که هنوز هیچ چیز مشخص نیست و هر دو تیم از شانس برابری برای دیدار نهایی برخوردار هستند. یک بازی خیلی سخت در خانه حریف خواهیم داشت. نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. این تجربه خوبی برای ما است چون در لیگ قهرمانان اروپا هم رقابت خواهیم داشت. شما نمی‌توانید ۱۸۰ ‌دقیقه در بازی‌های رفت و برگشت توپ و میدان را در اختیار داشته باشید،‌ بلکه در این مواقع شخصیت و بازی تیمی است که مدنظر قرار می‌گیرد. می‌خواهیم بازی خیلی خوبی را انجام بدهیم تا بتوانیم به دیدار نهایی هم برسیم.

در این بازی منچسترسیتی به تناوب از بازیکنان اصلی خود استفاده کرد. با این حال تیم دسته یکی بریستول سیتی نمایش بسیار خوب و شایسته‌ای برابر یکی از آماده‌ترین تیم‌های این روزهای فوتبال اروپا داشت و اگر گل دقایق پایانی نبود، آن‌ها تساوی ارزشمندی را به دست می‌آوردند.

سرمربی ‌اسپانیایی منچسترسیتی در پایان به تمجید از بریستول سیتی پرداخت و گفت‌: روحیه تیمی بازیکنان بریستول سیتی خیلی خوب بود و آن‌ها واقعا ما را در دقایقی از مسابقه غافلگیر کردند و این را نشان دادند که تیمی با انگیزه و جاه‌طلب هستند. من به مربی و بازیکنان آن‌ها به خاطر این تیم می‌خواهم تبریک بگویم.

برچسب‌ها