تیم های مدعی لیگ برتر بسکتبال در سومین بازی مرحله پلی آف برای صعود به مرحله نیمه نهایی تلاش خواهند کرد.

تیم های مدعی در پی صعود به نیمه نهایی

به گزارش قدس آنلاین، دیدار سوم از سری رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال فردا (پنج‌شنبه) در گرگان و تهران برگزار می‌شود و مدعیان به دنبال کسب سومین پیروزی و صعود به نیمه‌نهایی لیگ هستند و از طرف دیگر حریفان آن‌ها می‌خواهند امیدوار بمانند و با استفاده از میزبانی شانس حضورشان در جمع چهار تیم اول لیگ را حفظ کنند.

در دیدار سوم پلی‌آف که به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می‌شود دو شهر گرگان و تهران میزبان هستند. در گرگان شهرداری این شهر میزبان پتروشیمی خواهد بود. ماهشهری‌ها در خانه دو پیروزی کسب کردند و حالا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در یک قدمی صعود به نیمه‌نهایی قرار دارند.

یس آل گرگان نیز دیگر تیم گرگانی میزبان است که باید برابر شهرداری تبریز پیکار کند. این نماینده گرگان هم در دو بازی نخست خود باخته و حالا در خانه به دنبال جبران است اما قطعا کار دشواری برابر حریف مدعی‌اش دارد.

در کنار دیدارهای شمالی پایتخت نیز میزبان است و دانشگاه‌آزاد و نیروی زمینی به دنبال متوقف کردن حریفانشان هستند. در سالن حکیمیه دانشگاهی‌های بسکتبال میزبان مهرامی هستند که در دو مسابقه قبلی حریفش را شکست داده‌است. در سالن آزادی نیز نیروی زمینی باید برابر نفت‌آبادان پیکار کند و کار بسیار دشواری دارد.

با توجه به شرایط مسابقات به نظر می‌رسد که مدعیان در بازی سوم کار را تمام می‌کنند و به نیمه‌نهایی می‌رسند مگر این که میزبانان این مسابقه خود را به رقابت برگردانند و ترمز حریفان را بکشند.

برنامه دیدارهای سوم:

شهرداری گرگان - پتروشیمی - ساعت ۱۶

دانشگاه‌آزاد - مهرام - ساعت ۱۶

نیروی زمینی - نفت‌آبادان - ۱۶

یس‌آل گرگان - شهرداری تبریز - ساعت ۱۸

به گزارش ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بیست و نهم دی شروع می‌شود و برنده دیدار دانشگاه آزاد و مهرام با برنده پتروشیمی و شهرداری گرگان رقابت می‌کند و برنده نفت آبادان و نیروی زمینی با برنده دیدار شهرداری تبریز و یس‌آل گرگان پیکار خواهد کرد.

برچسب‌ها