سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز رضایت از نشست خود با مدیرعامل این باشگاه گفت: درباره جذب بازیکنان خارجی مذاکرات خوبی انجام دادیم و امیدوارم آنها هر چه زودتر به تهران بیایند.

امیدوارم بازیکنان خارجی زودتر به تهران بیایند/ همه اعضای باشگاه برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر پس از پایان جلسه خود با سیدرضا افتخاری، مدیرعامل و سید پندار توفیقی، معاون ورزشی استقلال گفت: جلسه بسیار طولانی اما خیلی خوب و پرباری برگزار کردیم. با مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه در خصوص همه چیز صحبت کردیم.

او افزود: در این جلسه ساشا شفر، پسرم و آنالیزور استقلال و جیری ساناک، دستیارم هم حضور داشتند. درباره برنامه‌های تیم و آماده‌سازی برای بالا بردن کیفیت تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر به طور کامل صحبت کردیم. درباره جذب بازیکن خارجی هم مذاکرات مفصلی انجام دادیم و نام چند بازیکن را به باشگاه دادم که از امروز کار مذاکره با آنها آغاز شد و امیدوارم هرچه زودتر این بازیکنان برای مذاکرات نهایی به تهران بیایند.

شفر تصریح کرد: خیلی خوشحالم که درباره همه چیز و به صورت جزئی با مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه صحبت کردم و چیزی که می‌توانم بگویم این است که همه اعضای باشگاه و تیم با همه پتانسیل خود درحال تلاش برای موفقیت استقلال هستند. امیدوارم که در کنار هم بتوانیم روزهای بهتری برای استقلال و هوادارانش رقم بزنیم.

برچسب‌ها