قزوین_ جانشین نیروی زمینی سپاه در یادواره شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ در استان قزوین گفت: ملت هوشیار، همیشه گوش به فرمان ولایت بوده و در جبهه های حق علیه باطل مبارزه خواهد کرد.

ملت هوشیار با پیروی از ولایت فقیه در جبهه حق علیه باطل مبارزه خواهند کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار عبدالله عراقی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای عملیات های کربلای ۴ و ۵ که با حضورجمعی از خانواده شهدا در حسینه چهار انبیاء قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و ارزش های اسلامی از مولفه های مهم است که ملت در راستای حفظ این دو مهم مبارزه می کند.

وی با بیان اینکه دشمن (آمریکا و اسراییل) همواره در صدد آسیب رساندن به نظام و جمهوری اسلامی است و همیشه برای ما مانع تراشی می کند، افزود: رهنمودهای رهبر مقام معظم رهبری به ملت هوشیاری داده و ملت هوشیار، همیشه گوش به فرمان ولایت بوده و در جبهه های حق علیه باطل مبارزه خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش شهدا در تأمین امنیت و آرامش منطقه و کشور عنوان کرد: عزت و اقتدار ملت ایران مرهون خون شهدایی است که در راه دفاع از دین و خاک کشورشان جان خود را نثارکردند.

عراقی با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی از افتخارات رزمندگان است که نباید به فراموشی سپرده شود و اگر از آن غفلت کنیم با شکست روبرو خواهیم شد،  یادآور شد: عملیات کربلای ۴ و کربلای ۵ رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به عنوان سخت ترین عملیات ها در این دوران است.

وی اضافه کرد: رزمندگان در این دو عملیات مظلومانه به خاک و خون افتادند و ماندگاری یاد این شهدا به دلیل اتصال بودن با شهدای کربلا و جایگاه والای آنها است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس در امتداد راه شهدای کربلا حرکت کردند و هر چه در کربلا رخ داد مشابه آن نیز در دفاع مقدس صورت گرفت؛ باید به این نسل جوان بیاموزیم که راز ماندگاری شهدای سرافراز چه بوده و آنان را، الگو برای نسل جوان خود قرار دهیم.

عراقی تصریح کرد: نباید بگذاریم ارزش های شهدا در کشور کمرنگ شود و باید از آن به عنوان میراث گرانبهای نسل های آینده انقلاب حفظ کنیم چراکه شهدای ما برای اسلام و ولایت دفاع کردند.

برچسب‌ها