قزوین_ دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت:کسانی که برای تخریب اموال عمومی و شخصی مردم دیگران را تحریک کردند و یا در این جریان تأسف بار نقشی داشتند و اغتشاگران محرک و معاند را به اشد مجازات محکوم می کنیم.

اغتشاشگران محرک و معاند را به اشد مجازات محکوم می کنیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از شعب ویژه رسیدگی به حوادث اخیر بیان داشت: دستگاه قضایی استان قزوین از ابتدای تجمع ها تلاش کرد تا ضمن انجام وظایف و تکالیف قانونی مانع از تشدید اقدامات ضدامنیتی شود.

وی ادامه داد: تأکید فراوانی به ضابطان قضایی شده بود که براساس اخبار و گزارش های رسیده مراقبت های لازم را داشته باشند چرا که عده قلیلی که در میان مردم پنهان شده بودند سعی می کردند با تحریک حاضران، نوعی تقابل میان مأموران و مردم ایجاد کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اضافه کرد: خوشبختانه با درایت ضابطان و مدیریت شایسته دستگاه های مختلف حاضر در صحنه عوامل محرک دستگیر شدند و برای رسیدگی شایسته و متمرکز شعب ویژه رسیدگی در قزوین و تاکستان تشکیل شده است.

حجت الاسلامصادقی نیارکی افزود: دستگاه قضایی در خصوص دستگیر شدگان بررسی و تحقیق لازم را انجام داده است، از این رو کسانی که به صورت اتفاقی و یا با تحریک دیگران هیجان زده شدند با طی مراحل قانونی آزاد می شوند ولی کسانی که برای تخریب اموال عمومی و شخصی مردم دیگران را تحریک کردند و یا در این جریان تأسف بار نقشی داشتند و همچنین اغتشاگران محرک و معاند را به اشد مجازات محکوم می کنیم.

وی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در رهنمودهای اخیرشان فرمودند ما تلاش می کنیم تا میان افراد معاند و ناآگاه تمیز دهیم چراکه متجاوزان به اموال عمومی و مردم باید مجازات شوند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین اعلام کرد: در روزهای اخیر و با تحقیقات انجام شده دستگیری های جدیدی داشته ایم و این تحقیقات ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام صادقی نیارکی تصریح کرد: غاطبه مردم بر مدار قانون حرکت می کنند اما عده قلیلی باید بدانند که اجازه موج سواری از مطالبات مردم را نمی دهیم، کسی حق ندارد از سخنان مردم و حضور مردم سوء استفاده کند.

وی عنوان کرد: دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی بخش عمده کار خویش را انجام داده اند و امروز بخش عمده کار بر دوش رسانه ها و دستگاه های فرهنگی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین توضیح داد: امروز کسانی که تریبون در دست دارند، قلم به دست هستند و در جامعه جایگاهی دارند به میدان بیایند و واقعیت های دشمنان را آشکار کنند نباید اجازه داد فتنه انگیزی دشمن با دست منافقین داخلی در غبار گذر زمان فراموش شود.

حجت الاسلام صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: امروز بعد از امضای برجام و عهدشکنی قابل پیش بینی آمریکا و توطئه های دیگر استکبار به خوبی دشمنی آنها برای برخی که باورنمی کردند روشن شده، از این رو لازم است مسئولان در سطوح مختلف با اتکا به پرودگار متعال، تحت زعامت مقام معظم رهبری و با استفاده از توان امکانات و نیروی داخلی در راه پیشرفت کشور و خدمت به مردم گام بردارند.

وی یادآورشد: امروز دیگر توطئه دشمن خنثی شده و با ایجاد امنیت و آرامش در کشور، مسئولان باید تنها به فکر خدمت به مردم باشند.

برچسب‌ها