کرج -امام جمعه شهر فردیس با بیان اینکه ادارات این شهرستان نیاز به تقویت دارد گفت :برخی از ادارات نظیر اداره انتقال خون و راه و شهرسازی در شهرستان فردیس وجود ندارد.

شهرستان فردیس از کمبود ادارات دولتی رنج می برد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فردیس که پیش از ظهر امروز شنبه برگزار شد، اظهار کرد: اگر برای به دست گرفتن قدرت اقدام کرده ایم نباید این امر برای مال دنیا باشد، بلکه باید به عنوان اصلاح امور پای به میدان عمل بگذاریم.

حجت الاسلام ایمانی  با بیان اینکه  وظیفه مسئولان در بخش های مختلف خدمت مردم است و طبق بیانات مقام معظم رهبری خدمت به مردم بستر شکست آمریکا را فراهم کرد افزود: فردیس از داشتن شهرک و سایت اداری محروم است و باید مورد توجه قرار گیرد چرا که اغلب ادارات این شهرستان معمولا استیجاری هستند.

وی با تاکید  اینکه کاستی هایی که در شهرستان فردیس وجود دارد بایستی با همت مسئولان مربوطه برطرف شود گفت:  برخی از ادارات نظیر اداره انتقال خون، اداره راه و شهرسازی در شهرستان فردیس وجود ندارد.

امام جمعه فردیس در ادامه افزود:  انبار نفت استان البرز در شهرستان فردیس مستقر است اما ناحیه پخش در این شهرستان وجود ندارد.

ایمانی در پایان افزود: این شهر تازه تاسیس باید مورد حمایت جدی مسئولان قرار گیرد تا ادارات شهرستان فردیس تقویت شود.

برچسب‌ها