سنندج- مدیرکل سازمان بازرسی استان کردستان گفت: متأسفانه ضعف حقوقی در برخی از ادارت دولتی سبب شده که برخی قوانین به‌خوبی اجرا نشود و مدیران آن دستگاه دچار مشکل شوند.

‌برخی ‌ادارت دولتی کردستان "ضعف حقوقی" دارند

به گزارش قدس آنلاین، محمود رضا مهرورز ظهر امروز در دیدار با شهردار و جمعی از معاونین شهرداری سنندج اظهار داشت: باید شهرداری‌ها به‌عنوان یک نهادی مردمی که بیشترین ارتباط را با شهروندان را دارند مطالبات و شکایت‌های شهروندان را به‌خوبی رسیدگی و پاسخ دهند و در راستای جلب اعتماد عمومی گام بردارند.

وی گفت: املاک شهرداری‌ها یکی از مواردی است که ‌باید مدیران شهرداری در جهت شناسایی و قانونمند کردن این املاک اقدام کنند.

مدیرکل سازمان بازرسی استان کردستان تصریح کرد: هدف اصلی این سازمان نظارت کافی بر عملکرد دستگاه‌های دولتی در راستای اجرای دقیق قانون و همچنین جلوگیری از برخی از اشتباهات و تخلفات است.

وی اضافه کرد: رسیدگی به پروندها در سازمان بازرسی با دقت کافی و پس از طی مراحل پیچیده و با حضور کارشناسان زبده قضایی صورت می‌گیرد.

مهرورز افزود: این سازمان هم در قبال تمامی تصمیمات و رأی‌های صادره پاسخگو بوده و این‌گونه نیست که سازمان بازرسی از هرگونه نظارتی مبرا است.

وی اظهار کرد: متأسفانه ضعف حقوقی در برخی از ادارت دولتی سبب شده که برخی قوانین به‌خوبی اجرا نشود و مدیران آن دستگاه دچار مشکل شوند.

مدیرکل سازمان بازرسی استان کردستان گفت: باید مصوبه صیانت حقوقی کارکنان دولت، باهدف قوت قلب به کارکنان توسط واحد حقوقی ادارات با جدیت پیگیری شود.

وی عنوان کرد: ۲۰۷ دستگاه در استان کردستان تحت نظارت این سازمان هستند و رویکرد ما در راستای اجرای صحیح قانون، ارائه گزارش‌های اصلاحی و مشاوره دادن به این دستگاه‌ها است.

مدیرکل سازمان بازرسی کردستان خاطر نشان کرد: کارشناسان این سازمان در راستای اجرای صحیح قانون آماده مشاوره دادن به تمامی مدیران و کارکنان ادارت هستند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها