رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه فشار بسیاری روی وزارت بهداشت وارد می شود، ابراز امیدواری کرد: دولت هر چه زودتر درباره طلب بخش خصوصی و بخش درمان و سلامت کشور تصمیم بگیرد.

دولت طلب بخش درمان و سلامت را بپردازد/ فشار بسیار بابت طلب‌ها روی وزارت بهداشت است

به گزارش قدس آنلاین، مسعود خوانساری امروز در نشست مشترک فعالان حوزه اقتصاد سلامت با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، گفت: وزارت بهداشت یکی از وزارتخانه‌هایی است که امروز به دلیل طلبی که شرکت‌ها، بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها از دولت دارند، فشار زیادی را متحمل می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: امیدواریم دولت هرچه سریع‌تر راجع به طلب بخش خصوصی و بخش درمان و سلامت کشور اتخاذ تصمیم کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۸۰ تشکل عضو اتاق تهران هستند، گفت: امروز با حضور وزیر بهداشت، انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت تشکیل می‌شود که تشکیل چنین انجمن‌هایی قطعاً در ارتباط با هم‌صدایی و حل مشکلات آنها بسیار می‌تواند مؤثر و مفید باشد.

خوانساری با اشاره به شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار داشت: خوش‌بختانه اتاق فعالیت‌های خوبی در مورد این شرکت‌ها داشته و در قرن اخیر و سال‌های پیش رو اقتصاد دنیا و کشور باید به این سمت حرکت کند و در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان دارویی هم پیشرفت‌های خوبی در سال‌های گذشته داشته‌ایم و امیدواریم امروز با تشکیل «انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت» پیشرفت‌های بیشتری را در آینده شاهد باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: ما در اتاق بازرگانی تهران آماده‌ایم تا با حمایت از همه تشکل‌ها و تشکلی که امروز در حوزه سلامت تشکیل خواهد شد، کمک‌های لازم را به این تشکل‌ها داشته باشیم و بتوانیم نقش مطالبه‌گری را برای آنها ایفا کنیم و این تشکل شروع‌کننده تحولات زیادی در کشور باشد.

به گزارش فارس، در نشست امروز تفاهم‌نامه مشترک بین اتاق بازرگانی تهران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با موضوع «حمایت اتاق بازرگانی تهران از تشکل‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت» به امضا وزیر بهداشت و رئیس اتاق بازرگانی تهران رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها